• התקצר יד ה' ?! • בדידי הווא עובדא

    הגדלה

    למרות התאונה המבהילה שעברה - היא יצאה ב"ה בניסי ניסים מהרכב ללא פגע, כשהיא בריאה ושלימה כולל העובר שבקרבה. אנשי הביטוח שהגיעו לרכב, גילו שהוא הרוס לחלוטין, באופן שלא ניתן לתקנו. להפתעתם פריט אחד נשאר שלם - ספר החת"ת שהיה ברכב... • מרתק

    התקצר יד השם מלהושיע?

    ונהפוך הוא

    אדר ב' תשפ"ב

    רבים מאיתנו שמעו על הסגולה הידועה של הרבי לשמירה והגנה מתאונות דרכים; החזקת ספר חת"ת (חומש, תהילים, תניא) ברכב, יחד עם קופת צדקה פעילה.

    הסיפור שאספר הפעם, אירע לפני כשלושים שנה ונכתב כאן לראשונה, ב"הופעת בכורה". אחת מחברותיי נהגה ברכבה במוצאי שבת, ועברה ל"ע תאונת דרכים לא קלה. הרכב נמעך לחלוטין. חברתי הייתה באותה תקופה בהריון מתקדם. למרות התאונה המבהילה שעברה – היא יצאה ב"ה בניסי ניסים מהרכב ללא פגע, כשהיא בריאה ושלימה כולל העובר שבקרבה. אנשי הביטוח שהגיעו לרכב, גילו שהוא הרוס לחלוטין, באופן שלא ניתן לתקנו. להפתעתם פריט אחד נשאר שלם – ספר החת"ת שהיה ברכב.

    הבעתי את פליאתי על הימצאות החת"ת ברכב, שכן חברתי איננה שייכת לחוגי החסידים. חברתי ענתה לי " את קנית לי". לאחר תקופה סיפרה לי חברתי, על הפקס שנשלח לרבי עם בקשת ברכה לקראת הלידה הקרבה ובאה. ב"ה היא ילדה תינוק בריא ושלם במשקל של …קרוב לחמש ק"ג. הרופאים אמרו לה; "את רוצה לקרוא לזה מזל, או שאת רוצה לקרוא לזה נס? – תקראי לזה איך שאת רוצה"! ובישרו לה על הנס שאירע עמה. ב"ה היא הרגישה את ברכת הרבי. התינוק נולד ב"ה בלידה רגילה ללא התערבות הרופאים, כשאין זכר מהתאונה שעברה. העצות והברכות של הרבי מחוללות ניסים ונפלאות. כנאמר; "צדיק גוזר והקב"ה מקיים". במכתב של הרבי מיום כ"ח טבת תשל"ה נאמר: "כדאי שי' באוטו שלו ( במקום המתאים) סידור, תהילים, תניא וגם קופת צדקה – וכדאי לפרסם".

    נהוג לשלוח משלוחי מנות משולבות בכמויות אדירות של שוקולד משובח, או בונבוניירות יוקרתיות, מיני מתיקה יקרים. לו נשכיל לשלב במשלוח המנות רעיון מקורי,  שתועלתו ניצחית. על חשבון העלות של מיני הממתקים – נצא מורווחים. ומקבלי משלוחי המנות יהיו מבורכים ושמחים. ספר חת"ת – גם כמתנה, גם כשמירה, גם ללימוד השיעורים היומי- עולה על כל מתנות היוקרה.

    בדידי הווא עובדא

    טמה חורושוכין

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.