• הישגים יוצאי דופן לתיכון בית רבקה בנצרת עלית

    הגדלה

    מהו סוד ההצלחה של תיכון "בית רבקה" בנצרת עילית? נתוני משרד החינוך מצביעים כי גם בקיץ האחרון, זו שנה שנייה ברציפות, נזקפים לבית הספר הישגים יוצאי דופן במקצועות הקשים: אנגלית, מתמטיקה, טכנולוגיה ומדעים.

    אתר עיריית נצרת עלית מדווח:

    מהו סוד ההצלחה של תיכון "בית רבקה" בנצרת עילית? נתוני משרד החינוך מצביעים כי גם בקיץ האחרון, זו שנה שנייה ברציפות, נזקפים לבית הספר הישגים יוצאי דופן במקצועות הקשים: אנגלית, מתמטיקה, טכנולוגיה ומדעים. כך למשל, ממוצע ציון הבגרות באנגלית, ברמה של ארבע יחידות, הוא 95 ובמקצועות הטכנולוגיים והמדע, הממוצע עומד על 83, הרבה מעל לממוצע הארצי.

    שמו של תיכון "בית רבקה", המשתייך לזרם חב"ד, הולך לפניו כמוסד חינוכי מוביל ומבוקש גם בקרב תלמידים ביישובי העמק והסביבה. בשנתיים האחרונות "בית רבקה" עוקף בתי ספר נחשבים באזור הצפון, מבחינת הישגי הבגרות, וזוכה לתעודות הערכה מיוחדות מהנהלת מחוז הצפון. בהנהלת בית הספר מציינים כי גם במקצועות הקודש, לא רק במקצועות הריאליים, נרשמים הישגים נאים לתלמידי בית הספר וממוצע העומד על ציון 90 במקצועות הבגרות. מבחינת המנהלת, הרבנית זלטא הרצל, הנתון המרשים ביותר, טמון דווקא בהישגים של כיתה מיוחדת בה לומדים קשיי למידה. שלוש תלמידות שהתקשו במתמטיקה קיבלו ציון 100 בבחינת הבגרות, דבר שנחשב ללא פחות מנס. "אין ניסים ואין נפלאות בעבודה החינוכית" אומרת המנהלת זלטא הרצל, "חינוך זו השקעה, והשקעה מניבה תוצאות. ב"בית רבקה" ההשקעה היא מערכתית וכוללת את כל השותפים :התלמידות, הצוות של בית הספר, ההורים ועיריית נצרת עילית".

    בתיכון "בית רבקה" לא נחים על זרי הדפנה. "ההישגים בהחלט יפים אבל תמיד יש עוד מה לשפר ובמה להשתפר. השאיפה למצוינות מובילה את בית הספר לצד האווירה המשפחתית והחמה בתוך בית הספר וגם לאחר שעות הלימודים".

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    5 תגובות

    1. מושקא
      כ״ה בכסלו ה׳תשע״ה (17/12/2014) בשעה 1:46

      חחחח

    2. רוצה משיח…
      י״ג במרחשוון ה׳תשע״ה (06/11/2014) בשעה 13:25

      אין עלינו בעולם…..!!!
      כיתה יב' הכול בזכותכם…♥♥♥

    3. חדורה בד"ם (דבר מלכות)!…
      כ״א בתשרי ה׳תשע״ה (15/10/2014) בשעה 14:27

      יחי המלך המשיח!

      אין על בית רבקה נצרת עילית!!! ולאו דווקא בתחום הלימודים…

      • rivka
        כ״ו בתשרי ה׳תשע״ה (20/10/2014) בשעה 15:00

        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אבל תכלס את צודקת 😉

      • מושקא
        ט״ז בשבט ה׳תשע״ז (12/02/2017) בשעה 15:30

        צודקתתתתתת

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.