• נתניה: מסיבת סיום מרגשת לביה"ס 'חיה מושקא'

    28 | הצג גלריה

    60 בנות המסיימות כיתה ח', בבית ספר "חיה מושקא" חב"ד בנות בנתניה, חגגו מסיבת סיום מרגשת, רוויה במסר החסידי - כל אחת שייכת לרבי! המסיבה, שהתקיימה בסמיכות ליום ג' תמוז, עסקה בהתקשרות לרבי, ובזכותה של כל אחת להיות שייכת אל הרבי. לדיווח וגלריית תמונות

    60 בנות המסיימות כיתה ח', בבית ספר "חיה מושקא" חב"ד בנות בנתניה, חגגו מסיבת סיום מרגשת, רוויה במסר החסידי – כל אחת שייכת לרבי! המסיבה, שהתקיימה בסמיכות ליום ג' תמוז, עסקה בהתקשרות לרבי, ובזכותה של כל אחת להיות שייכת אל הרבי.

    הטקס החל בברכות למסיימות: בצפיה בוידאו של הרבי המברך את המסיימות, ובברכת הרב מנחם ולפא – רב הקהילה ויו"ר המוסדות. כמו כן בירכו: מנהלת בית הספר – הגב' גיטה ולפא, נציגות האימהות והתלמידות, ומחנכות שלוש כיתות ח': המורות דרייזי אשכנזי, רחלי מרזל ואפרת דרורי.

    לאחר חלוקת שי אישי לכל מסיימת, עלו תלמידות כיתות ה'-ז' למופע פרידה מחברותיהן -בוגרות ח'. הן הופיע בשיר ובתנועה, בליווי מחרוזת של שירים חסידיים וניגוני חב"ד מרגשים, שהציגו את המסר של הערב: אשרינו שחסידי חב"ד אנו! אשרינו שזיכנו להיות קשורות לרבי! את מופע הצעירות הפיקה: המורה מיכל דוידוב.

    המופע המרכזי של כיתות ח' – "משוואה בשלושה נעלמים" – בהפקתה של המורה מרים גולדברג, הציג סיפור אמיתי (שהתפרסם לאחרונה) על קשר של ילדה יהודיה בודדה עם הרבי – לאורך שנים. הבנות המחישו בכישרון רב את תחנות החיים השונות של מלכה, ואת היחס האישי שקיבלה מהרבי. עד לסיום המרגש והממחיש – כשאת קשורה לרבי – את לא לבד!

    האורחות הרבות יצאו נפעמות מן ההצגה המקצועית, שלוותה במערכות אומנותיות, בריקודים מפעימים ובמקהלה. כאשר לכל תלמידה מ-60 בנות כיתה ח' ניתנה האפשרות והבמה להציג את יכולתה וכישרונותיה בפני הקהל.























































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    4 תגובות

    1. אביה
      א׳ בטבת ה׳תשע״ח (19/12/2017) בשעה 12:58

      אושר את זאתי שהיתה עם טליה סנואני

      • אביה
        א׳ בטבת ה׳תשע״ח (19/12/2017) בשעה 12:59

        עם כן תכתבי לי מהשו זאת אביה סנואני אחותה

    2. ח.ט
      י״א בתמוז ה׳תשע״ז (05/07/2017) בשעה 18:24

      באמת היה יפה מאוד

    3. אושר
      י׳ בתמוז ה׳תשע״ז (04/07/2017) בשעה 23:32

      נראה מקסים!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.