• במקום לכעוס אני מודה • שרה רטובסקי

    הגדלה

    "תודה על שעות נוספות בתשומת לב לקרצוף הבית, תודה שלפעמים המתבגרים יודעים להשמיע את קולם, תודה גם על רצף לילות שהילד שלי מחליט להתחיל את הלילה במיטה שלו ולסיים במיטה שלי../" - טור מיוחד ואקטואלי • לטור המלא

    ב"ה

    ערב טוב חברה יקרה!

    אני לא יודעת מתי תספיקי לקרוא את הפוסט הזה, אבל בכל זאת, אני מאמינה בהשגחה פרטית שברגע שתקראי.. זה יהיה העיתוי המושלם עבורך. כמה שאלו אותי ,למה הרבה זמן שאני לא כותבת? את האמת אני די בהכנות לפסח, אז פחות מוצאת זמן, עכשיו, בין סמרטוט רצפה, לקיפול כביסה, החלטתי להתיישב לכתוב לך. אני ממש מקוה (באמת!) שתקבלי כח, שאני לא ארגיש שסתם גזלתי את זמנך לקרוא אותי..

    עד כאן הקדמה.

    יום שישי, הייתי באופוריה של סיכום 60 ימי השמחה של חודש אדר והדובדבן שבקצפת…זה היה יום הולדתי, המשכתי לשבת בתחושת התרגשות גדולה, הדלקת נרות יש לי כל כך הרבה על מה להודות, כן אני מתכוונת גם בדיוק לדברים היותר קשים להכיר בהם ולהודות עליהם, תודה על ההוצאות בקניות לחג, תודה על שעות נוספות בתשומת לב לקרצוף הבית, תודה שלפעמים המתבגרים יודעים להשמיע את קולם, תודה גם על רצף לילות שהילד שלי מחליט להתחיל את הלילה במיטה שלו ולסיים במיטה שלי..

    אולי זה נשמע מגוחך שעל מצבים בהם יותר מתאים להגיב בכעס, אני בוחרת להודות? אולי! אבל הודיתי, הודיה מלב שלם. כי כל אחד מהמקרים האלה הוא באמת סיבה שאפשר לראות בה טוב גלוי.

    למחרת, שבת בבוקר ראש חודש ניסן, וואו כמה טוב ה' שראש חודש יצא בשבת, זו הייתה הזדמנות מצויינת להתפלל ולומר הלל, לו היה מגיע ראש חודש באחד מימות החול… אני לא בטוחה שהייתי מצליחה להתנתק מעיסוקיי ולהעניק לנשמה שלי תפילה אחת. חשבתי על התפילה המופלאה הזו- נטו הודיה לה'. ככה בדיוק לפני הלחץ של ההכנות האחרונות, נגמרה שבת, התיישבתי להכין רשימה מה נשאר לעשות, כולל מה להכין לליל הסדר, ו..? הרצתי את הסדר בחלומי, הגעתי במחשבותיי, עד לסיום, הלוא הוא הלל.

    כמה טוב להתחיל בתודה, לסיים בתודה ולעצור באמצע הדרך כדי להודות, הכי באמיתי שיש, אני מרגישה שאחרי ההודיה, כל מטלה וכל הכנה לחג הופכת לקלה יותר ממה שחשבתי, אז אם ככה… אומרת בראש מורם: תודה!!!

    אני אשמח שתכתבי לי, אם הפוסט נתן לך כח, אם הצלחת "…אפילו פעם אחת…הלילה הזה שתי פעמים" לומר תודה. מאחלת לכולנו המון כוחות, ועבודת ה'- הכנות לפסח בקלות, בבריאות, בשפיות ובשמחה

    שרה רטובסקי 0547235770

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.