• טמה חרושוכין משתפת • בדידי הווא עובדא

    6 | הצג גלריה

    כוחם של המבצעים הקדושים משנת תהא שנת דברי משיח, סיפור מפעים ומרגש שמספרת אחת מנשי חב"ד מתל אביב הפעילות במבצעים הקדושים של הרבי • מרגש

    "לפעמים עוברות שנים, המאורעות ברובם – נשכחו. אך לפתע, השם יתברך שולח לנו תזכורת עוצמתית, מרגשת מהעבר, ממש "מדבר" אלינו ו"אומר" :

    "את אולי כבר שכחת, אבל אני לא שכחתי!  וגם עוד מישהי לא שכחה!  את המעשה הטוב שעשית, ממש ממש מזמן".

    והיא מפרטת…"יום אחד קיבלתי הודעה מאחת מהילדות,  שהשתתפה אצלי במסיבות שבת, שעשיתי בצפון תל אביב לפני…. שלושים ושמונה שנים" !

    "את יושבת ? תיראי מה מצאתי"!!! כמה תמונות מרגשות בעוצמתן, נשלחו אלי בדואר דיגיטלי.  אין מילים בעולם שיוכלו לתאר את  שהן חוללו בקירבי".

    "צילום פני הקודש  מהרבי שהבאתי להן, עם הכיתוב;  רחוב הדסה 13 תל אביב. (הבית חב"ד הזה כבר מזמן עבר דירה…), שקיבלתי עבורם  מהרב גערליצקי שליט"א, שליח  הרבי לתל אביב".

    "סמלים ו"נקודות" שחילקתי להם מפגישות שעשיתי להם באמצע השבוע. היו שם ילדים קטנים. זוג תאומים חמודים. היום הם בגרו… ומשמשים במשרות בכירות במדינה. "ילדה" נוספת הינה היום, אשתו של איש שגרירות ישראל במזרח הרחוק. גם היא, באופן מפתיע ומרגש עד עצם הנשמה, שומרת עד היום, את מה שחילקתי להם בפעילות בימי החול. אמרתי אתם את שניים עשר הפסוקים, הבאתי להם עוגה ולימדתי אותם ברכות, סיפרתי סיפורים חסידיים".

    "הילדה" שחידשה את  הקשר הינה ב"ה אישה נשואה  ואם למשפחה ברוכת ילדים. הם מהמשפחות היקרות  ששומרות על ארץ ישראל השלמה, ומחזקות את הישוב היהודי בחבל ארץ ששוחרר לאחר מלחמת ששת הימים".

    "ניצלתי את המפגש המחודש, כדי להציע שיתנו צדקה בבוקר. שיגידו את השיעור היומי בחת"ת כל יום, וכמובן, שירכשו אותיות בספר התורה שיזם הרבי מליובאוויטש".

    "שמחתי לשמוע שבנותיה מדליקות נר לכבוד שבת קודש. הרבי אומר לנו: "חזקה על תעמולה שאינה חוזרת ריקם". וכשמגלים את העוצמה במשפט הזה, אחרי שנים כה רבות, בתיזמון מופלא, שרק הקדוש ברוך הוא יכול לחולל, זה מחזק אותנו שההבטחה ונבואת הרבי; הנה הנה משיח בא, אכן מתקיימת, ותכף ומיד ממש.

    ב"ה ניפגש בקרוב ממש עם הרבי מלך המשיח בבית המקדש השלישי הניצחי בעיר הקודש ירושלים! ונכריז ; יחי המלך המשיח!

    התמונות המרגשות מצורפות:











    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.