• הערב: שידור היסטורי של מעמד תפילה עולמי

    2 | הצג גלריה

    בזמן במסוגל, במקומות המסוגלים: השידור ההיסטורי יעביר את המעמד המרגש של הזכרת שמות התורמים לעדי עד – לחיים ולברכה על כל ציוני רבותינו נשיאינו ובבית חיינו – 770 • שעות אחרונות  להצטרפות לרשימה המיוחדת • כל הפרטים

    זה יקרה הערב, בזמן המיוחד של ליל פורים קטן. בנקודות שונות ברחבי העולם, על יד ציוני רבותינו נשיאינו ובבית חיינו 770, יעמדו שלוחי ארגון 'עדי עד' מצוידים ברשימת שמות התורמים שתרמו לימי השותפות, יזכירו ויעתירו בעדם לבשורות טובות ולישועות בכל המצטרך.

    בו זמנית, כאיש אחד יישאו שלוחי הארגון תפילה ובקשה עבור התורמים שלקחו חלק בהכנסת כלה, למען המשך והרחבת פעילות החסד של עדי עד – לחיים ולברכה. בהפקה חסרת תקדים יועבר בשידור חי מעמד הזכרת שמות התורמים.

    השידור ההיסטורי יציין את שיאו של שבוע השותפות 'מהפכה בשמחה' של ארגון 'עדי עד – לחיים ולברכה',  שהחל בז' אדר א'. נכון לכתיבת השורות עומד הקמפיין על כ-800,000 ש"ח שנתרמו. אמנם היעד הסופי עוד רחוק ומאתגר. היעד עומד על 1,200,000 ₪, ובאמצעות השגתו יוכלו בארגון להמשיך להכניס כלות ביד רחבה, ולהרחיב את הפעילות לטובת הכלות של היום והכלות של מחר. כל תרומה נותנת כוח להוסיף עוד מוצרים לסל הנדוניה המוענק לכל משפחה שמחתנת וגם להוסיף פעילויות סיוע ומיזמים ייחודיים לקידום שידוכי הבוגרים, במסגרת ארגון הבת 'לחיים ולברכה'. כל תרומה מסייעת להרבות בשמחות, וכל חתונה פרטית מזרז את חתונת כנסת ישראל והקב"ה בגאולה השלמה.

    תרומה לארגון היא תרומה טהורה וישירה לכלות ולמשפחות וזאת הודות לפעילות המסורות העושות את עבודתן בהתנדבות מלאה. בשנים האחרונות התקבלו במשרדי הארגון עדויות מרגשות למילים אותן אנו אומרים מדי בוקר "אלו דברים… שאדם אוכל פירותיהם בעולם הזה": תורמים ותורמות מספרים כיצד לקחו על עצמם להכניס מספר כלות, ואף התאמצו למעלה ממדידה והגבלה עבור המצווה החשובה, וזכו לישועות רבות, בשידוכי הילדים, ובתחומים נוספים.

    קחו חלק בהכנסת כלה!  

    כנסו לאתר הקמפיין, בחרו מסלול שותפות, השתתפו בהגרלות היוקרתיות וקבלו במתנה חפצי קודש נדירים (בהתאם למסלול). כל תורם, בכל סכום, זכאי לשלוח שמות ובקשות למעמד התפילה המרגש שיועבר בשידור היסטורי באתר עדי עד

    רשימת ציוני רבותינו נשיאינו והמקומות הקדושים שאליהם יגיעו שלוחי הארגון ויזכירו את התורמים:

    אוהל הבעל שם טוב, מז'יבוז', אוקראינה

    אוהל אדמו"ר הזקן, האדיטש, אוקראינה

    אוהל אדמו"ר האמצעי – רבי דובער, ניעז'ין, אוקראינה

    אוהל אדמו"ר הצמח צדק ואדמו"ר המהר"ש, ליובאוויטש, רוסיה

    אוהל אדמו"ר הרש"ב, רוסטוב, רוסיה

    אוהל חב"ד ליובאוויטש, קווינס, ניו יורק

    770 בית חיינו, קראון הייטס, ניו יורק

    קבר מרדכי ואסתר, המדאן, אירן

    שעות אחרונות! כנסו ותרמו עכשיו>>> https://www.charidy.com/adeyad

    ניתן לתרום גם במוקד התרומות הטלפוני: 0544606973



    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.