• 20 שנות פעילות כ"ב שבט בבית חיה ביתר עילית

    10 | הצג גלריה

    במשך עשרים שנים ברציפות זוכה "בית חיה חב"ד ביתר עילית" לקיים פעילות מושקעת לכבודה וזכרה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה. המוסד, שעם ייסודו זכה לברכתו הק' של הרבי, נושא בגאון את שמה הטהור ובלעה"ר תופס את מקומו בין המוסדות המצליחים ביותר בשדה החינוך החב"די. לדיווח ותמונות

    במשך עשרים שנים ברציפות זוכה "בית חיה חב"ד ביתר עילית" לקיים פעילות מושקעת לכבודה וזכרה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה. המוסד, שעם ייסודו זכה לברכתו הק' של הרבי מה"מ, נושא בגאון את שמה הטהור ובלעה"ר תופס את מקומו בין המוסדות המצליחים ביותר בשדה החינוך החב"די.

    במשך שלושה שבועות עסקו בנות בית חיה בפעילות חסידית מגוונת ומעניינת בעזרת חוברת לימוד שנכתבה ע"י חני בלינוב – בעצמה בוגרת "בית חיה".

    לסיכומה של הפעילות השנתית, התקיים בליל כ"ב שבט ערב אימהות באולם "שמחת עולם". הכנס אורגן ע"י המורה מרים מישלובין בשותפות מלאה של כל צוות מחנכות ומורות בית הספר בית חיה בניהולה של המנהלת הגב' שרה הגר.

    את פני הבאות לכנס קידמה תערוכת מוצגים מקורית שהוכנה על ידי תלמידות בית חיה. כל כיתה המחישה סיפור מתולדותיה של הרבנית חיה מושקא וכך הוקמה תערוכה נהדרת.

    הכנס המרגש הונחה בטוב טעם ע"י המורה שושי מלוב ונפתח בברכת מנהלת בית הספר הגב' שרה הגר, הוקרנה תכנית וידאו שתיעדה והציגה בפני ההורים את הפעילות שנערכה בבית הספר לאורך שלושת השבועות שקדמו לכנס. האמהות נסחפו באווירה המיוחדת שכבשה את בית חיה ושאבו נחת לראות את בנותיהן עוסקות בלהט וברגש בפעילות חסידית.

    אורח מיוחד בכנס היה הרב זושא וולף, הרב וולף סיפר אנקדוטות שונות מחייה של הרבנית והדגיש לקחים ומוסרי השכל שניתן ללמוד מהרבנית ולאמץ אל שגרת חיי היום-יום של כל אחת מנשי ובנות החסידים.

    בחלקו האמנותי של הכנס, הופיעו תלמידות כיתות ז'-ח' במקהלה ובריקוד מיוחד. המקהלה הופיעה בניצוחה של הגב' גיטי ברוד, ואת הריקוד הפעילה הגב' הניה טייכטל.  הגב' יהודית אריה הציגה קטעי הומור משעשעים בנושא "מאיתנו בחיוך".

    תחת הכותרת "ממני אלייך" – הכינו כל בנות בית חיה שי אישי שהוענק לאמותיהן. השי כלל נרות ריחניים וסבונים מעוטרים שהוכנו ע"י הבנות. במקביל, נענו האימהות בכנס לאתגר: כל אמא הכינה לבתה ברכה אישית "ממני אלייך"…

    הכנס זכה להיענות גבוהה ביותר של אמהות – שנהנו מערב מיוחד, מרגש ורווי תוכן חסידי. הכנס הסתיים בתחושה משפחתית מלכדת, כאשר תחושת כולן היא "אשרינו שזכינו להיות חלק ממשפחת בית חיה" הקשורות לרבנית הצדקנית ונושאות בכבוד ובגאון את שמה הטהור.

     

    כ''ב שבט תשע''ד (6)

    כ''ב שבט תשע''ד (9)

    כ''ב שבט תשע''ד (8)

    כ''ב שבט תשע''ד (7)

    כ''ב שבט תשע''ד (5)

    כ''ב שבט תשע''ד (4)

    כ''ב שבט תשע''ד (3)

    כ''ב שבט תשע''ד (2)

    כ''ב שבט תשע''ד (1)

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.