• לראשונה ברחובות: ערב ייחודי בנושא טהרת המשפחה

    12 | הצג גלריה

    לראשונה ברחובות - 130 נשים בערב ייחודי בנושא טהרת המשפחה ונשים יוצרות ברוח החסידות, במרכז דעת לנשים ובנות. הערב נוצר לאחר ביקוש בין הנשים דווקא לערב שיתרכז בנושא זה ויועד לנשים חבדיות ונשים מקורבות שכבר נמצאות בתהליך התקרבות. מטרת הערב הייתה לחזק ולתת ערך נוסף לנושא. לדיווח ותמונות

    לראשונה ברחובות – 130 נשים בערב ייחודי בנושא טהרת המשפחה ונשים יוצרות ברוח החסידות,  במרכז דעת לנשים ובנות.
    צוות המדרשה של מרכז דעת רחובות יזם ערב נשים חגיגי ומושקע בנושא הטהרה. הערב נוצר לאחר ביקוש בין הנשים דווקא לערב שיתרכז בנושא זה ויועד לנשים חבדיות ונשים מקורבות שכבר ב"ה נמצאות ב"עניינים". מטרת הערב הייתה לחזק ולתת ערך נוסף לנושא.
    התוכנית כללה סרט- מסע בעקבות הטהרה שבו נשים מספרות על הקפדות שלקחו על עצמן במצוה זו וכיצד פתח להם צינור ברכה, את המשא המרכזי נתנה הגב' חני אריה מקריית גת שמסרה על שכינה בינהם- קדושה בבית היהודי וריתקה את הקהל בהרצאה שבה שילבה הלכה והשקפה.
    הרב גלוכובסקי, רב קהילת חב"ד רחובות כיבד את הערב בנוכחותו ומסר הרצאה מרתקת על התועלת בחיים לאור התורה והחסידות עם הדגשים  שקשורים לבית היהודי.
    הנשים יצאו נרגשות ומועשרות בידע והשקפה וכן קיבלו מזכרת מושקעת שקשורה לטהרה.
    במהלך הערב התקיימה תערוכה של "נשים יוצרות בנושא הבית היהודי" והייתה הענות יפה החל מגולת הכותרות, עוגה מבצק סוכר שהשוותה בין קודש הקודשים לבית היהודי(ראי תמונה!) ועד לציורים אומנותיים ובובות יהודיות.
    ערב זה היה רק נגיעה בנושא וכולנו מצפים לשמוע יותר ו… בבית המקדש!
    image (1)

    image (2)

    image (3)

    image (4)

    image (5)

    image (6)

    image (7)

    image (8)

    image (9)

    image (10)

    image (11)

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.