• נפתח סמינר השלוחות באירופה

    7 | הצג גלריה

    הרצאות מרתקות, שיעורים מיוחדים, תוכניות גדושות, סדנאות עשירות, מראות קודש, ארוחות גורמה – זה חלק ממה שעבר על למעלה ממאה שליחות הרבי באירופה המשתתפות בימים אלה בסמינר ייחודי שיוזם ארגון 'חנה' ומופק על-ידי פליישמן הפקות * סיקור מהיום הראשון

    הצלחה גדולה: למעלה ממאה שלוחות מכל רחבי אירופה משתתפות בימים אלה בסמינר השנתי של ארגון 'חנה'. הסמינר המושקע מתקיים זו הפעם הרביעית ברציפות.

    בעמדת הרישום המתין לכל שליחה תיק מיוחד ובו פריטים יוקרתיים, לצד התכנייה העשירה והמרתקת.

    את מושב הפתיחה הנחתה השלוחה דינה סטמבלר מדנייפרודזינסק שבאוקראינה. בפתח דבריה עמדה על חשיבות ההתכנסות של שליחות הרבי לפחות פעם בשנה ועל הכוחות הגדולים שניתן לקבל בסמינר.

    לאחריה הוזמנת לדברי פתיחה, מנהלת הארגון השליחה חני מרגולין. בדבריה תמצתה הגב' מרגולין את פעולות ארגון 'חנה' הפועלות רבות לתועלת השלוחים.

    להקראת מכתב של הרבי לוועידת נשי חב"ד, הוזמנה השליחה רחל פיית מהונגריה.

    תחת הכותרת "והחי יתן אל לבו", נשא דברים מרגשים הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בית-דין רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד בעיר רחובות. הרב גלוכובסקי ריתק את השלוחות בשרשרת סיפורים מפעימים הממחישים את הליווי של הרבי בכל פרט מחיי השלוחים.

    מצברים רוחניים

    מושב ההרצאות הראשון הונחה ע"י השליחה שושי גליצנשטיין מבודפשט ונשאו בו דברים הרב שמחה כהן מומחה ידוע בתחום הזוגיות והרב גלוכובסקי בנושא חינוך ילדי השלוחים.

    בתום החלק התורני של המושב, הוזמנה השפית המפורסמת מירי זורגר להעביר סדנא לאירוח גורמה. השלוחות, שבמסגרת תפקידיהן הרבים, עסוקים לא מעט באירוח, החכימו רבות מסדנא זו.

    אין רגע דל בימי העיון. כל דבר, ולו הכי קטן, הופך לחוויה משותפת. כך, למשל, מילאו השלוחות מצברים רוחניים, בלימוד חת"ת משותף עם השליחה בלה גנזבורג ממילאנו.

    מסרים חסידיים

    בשעת ערב, ביום הראשון של הסמינר, נערך המושב המרכזי, בהנחיית הנחתה השליחה פייגי סטולין מרוסטוב.

    בדיוק כמו בכינוס השלוחים העולמי, המושב נפתח בפרק תהילים של הרבי, אותו קראה השליחה לאה נמדר משוודיה.

    את המשא המרכזי נשאה השליחה חנה אקסלרוד מצ'רקאסי שבאוקראינה. בשפתה העשירה, העבירה שלל מסרים חסידיים שריתקו את השלוחות הרבות, הפועלות מסביב לשעון בשליחות הרבי.

    חלק נכבד במושב, הוקדש לתוכנית אמנותית מיוחדת בחול, המשלב בתוכו סיפור מרגש מאדמו"ר הזקן. לאחר התוכנית, התכוננו השליחות למעמד חתימה על פ"נ כללי לרבי, שקדמו לו מראות קודש נדירים מנשיא הדור. את הפ"נ המרכזי הקריאה השליחה רבקה חזן ממילאנו.

    חותמים את היום בהתוועדות

    חשבתם שזהו? טעיתם. היום הראשון והגדוש נחתם בהתוועדות חסידית מיוחדת בהנחיית השליחה שטערנא גרוזמן מווינה עם השליחה הוותיקה הרבנית עשקא פבזנר מפאריז, ביחד עם השליחות בת-שבע אוברלנדר מהונגריה, גב' ג'ודי לאזאר ממילאנו, גב' חנה דיסקין ממינכן, גב' רבקה חזן ממילאנו וגב' לאה נמדר משוודיה.

    וגם את החלק הגשמי לא הזניחו בארגון 'חנה': השליחות נהנות מתוכנית עשירה ומסעודות ברמה גבוהה המבוצעות על-ידי קייטרינג כרמל בניהול השליח שמוליק אוירכמן ונעשות תחת פיקוחה של השפית מירי זורגר.

    את הסמינר מפיקה חברת 'פליישמן הפקות'.

    2

    3

    4

    6

    8

    9

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.