• יד ליד: פותחים שנה במלונית עם עשיה מבורכת

    הגדלה

    עמותת יד לילד המיוחד המעניקה סיוע תמיכה והעצמה למשפחות אנ"ש להם ילדים עם צרכים מיוחדים מרחיבה את מערך נופשוני החג המנוהל ע"י הזוג הרב ויוסי ושרה רבקה ליפש. לסיפור המלא

    עמותת יד לילד המיוחד המעניקה סיוע תמיכה והעצמה למשפחות אנ"ש להם ילדים עם צרכים מיוחדים מרחיבה את מערך נופשוני החג המנוהל ע"י הזוג הרב ויוסי ושרה רבקה ליפש, ויוצאת בקריאה לתרומות ולהתנדבות.

    כמידי חג גם השנה ייצאו ילדים מיוחדים , ילדי אנ"ש ויחגגו את ראש השנה במרכז הנופש של עמותת יד לילד המיוחד בחיפה.

    הרב מנדי בלינצקי מנהל עמותת יד לילד המיוחד:

    אנו מקווים שגם השנה נצליח להיענות לבקשותיהן של משפחות אנ"ש המבקשות לשלוח את ילדיהן לנופשון בחגי תשרי, אנו רואים בזאת מצווה גדולה בה אנו מעניקים גם הנאה גדולה ילדים המיוחדים וגם זמן איכות ונחת להוריהם ולמשפחתם, לגדל ילד מיוחד זה אתגר וזכות אך עם זאת יש גם צורך לנוח לעיתים ולהעניק זמן ותשומת לב למשפחה כולה בדיוק בשביל כך אנחנו מפעילים את מערך הנופשונים שלנו שזוכה להצלחה גדולה, אני מבקש למסור את תודתי הגדולה לכל השותפים שלנו למצווה, לתורמים אשר מסייעים לנו כלכלית להפעיל את הנופשונים, למתנדבות חב"ד היקרות אשר עושות מלאכת קודש, יחד נמשיך ונעניק נופשונים לכל ילד ומשפחה.

     חני .א. אימא של שרי בת ה 8 : "בראש השנה הקודמת התקשרו אלי מעמותת יד לילד המיוחד והציעו לי לשלוח את שרי הקטנה לנופשון האמת שבהתחלה חששתי זו הייתה הפעם הראשונה שאפשרתי לשרי שלי לשהות מחוץ לבית, השהות בנופשון הייתה מעל למצופה ושרי שלי חזרה הביתה עם חיוך גדול על הפנים, השנה הקדמתי ויצרתי קשר בעצמי עם עמותת יד לילד המיוחד "

    שרה ליפש מנהלת מרכז הנופש של העמותה : אני נרגשת כל פעם מחדש שהנופשון מלא, נכון מדובר בעבודה מאומצת ומורכבת אך בכל פעם מחדש אני מתמלא בכוח ובשמחה עם בואם של הילדים המיוחדים אלינו. המרכז הינו בית לכל דבר וענין וכל משפחתי מתמסרת לשליחות באהבה רבה, מי ייתן והשם יעניק לכולנו את הכוח להמשיך את העשייה המבורכת.ת אתר נשי ובנות חב"ד

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. שרה
      כ״ו באלול ה׳תשע״ד (21/09/2014) בשעה 9:32

      ההכנות נשלמות לנופשון
      אך עדין חסרות מתנדבות

      מי שלא טסה מוזמנת לבוא ולהתנדב

    2. שרה
      כ׳ באלול ה׳תשע״ד (15/09/2014) בשעה 9:20

      תכלס

      מי באה להתנדב?!

      מי שלא טסה מומלץ לה מאוד!

      מאך דו 770….

      חוויה שלא תשכח!

      תנאים מעולים להעביר את ראש השנה עם זכויות לשנה שלימה

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.