• חסר לך דולר של הרבי בארנק?

    הגדלה

    'מעגלים' החל כיזמה בכפר חב''ד. לאחר שהמיזם התקבל באהדה רבה בקרב נשות ובנות חב''ד, הוא צבר תאוצה וכיום מתנהלות קבוצות מעגלים בכל רחבי הארץ. בימים אלו "מעגלים" מנהל מבצע רחב היקף הפונה לנשים ובנות תחת הכותרת "מרגישה שחסר לך משהו בארנק?". במענה על השאלה הזו, ארגון 'מעגלים' מציע שלושה דולרים של הרבי לזכייה בשלושה מסלולים שונים • לסיפור המלא

    'מעגלים' החל כיזמה בכפר חב"ד. לאחר שהמיזם התקבל באהדה רבה בקרב נשות ובנות חב"ד, הוא צבר תאוצה וכיום מתנהלות קבוצות מעגלים בכל רחבי הארץ.

    בימים אלו "מעגלים" מנהל מבצע רחב היקף הפונה לנשים ובנות תחת הכותרת "מרגישה שחסר לך משהו בארנק?". במענה על השאלה הזו, ארגון 'מעגלים' מציע שלושה דולרים של הרבי לזכייה בשלושה מסלולים שונים:

    האחד- יוגרל בין כל השולחות הודעת sms ובה החלטה טובה שקיבלו בנושא צניעות. הדולר השני יוגרל בין כל חברות "מעגלים" ולמצטרפות עד י' שבט. את הדולר השלישי שהתקבל בשנת "הקהל" שנת תשמ"ח- מידיו הקדושות של הרבי, תקבל זו שתצרף הכי הרבה נשים או בנות למעגלים פעילים.

    אל מערכת "מעגלים", הגיעו מאות הודעות מנשים ובנות שקיבלו על עצמן החלטות טובות ואמיצות הנוגעות לשיפור הצניעות בלבוש ובהנהגה; "להקפיד יותר על צניעות גם בין כותלי הבית", "להקפיד על צניעות במחשבה", "לשמור על שפה נקיה ולהימנע מסלנגים", "להאריך את אורך החצאית הקצרה לעוד 2 ס"מ לפחות ע"מ שתכסה לחלוטין את הברכיים גם בזמן הישיבה", "לא לעבור את פתח דלת הבית ללא פאה על ראשי".

    הנכונות וגל שיתוף הפעולה שהציפו את מארגנות "מעגלים" מאז תחילת המבצע, הפתיע גם אותן כשנוכחו לראות את הגלים הרבים שהתעוררו במהלך המבצע. "מרגש לראות את הכנות הפנימית שישנה בנשים ואת הנכונות העמוקה שלהן להתבונן פנימה ולשפר את מה שצריך", אומרות המארגנות ומספרות על עוד ועוד הודעות שנשלחות אליהן ועל ההתרגשות הגדולה שמתלווה לקבלת כל הודעה שכזאת.   

    מיזם 'מעגלים' קם כתוצאה מצורך אישי ופנימי של נשים בתוך הקהילה לנהוג כרצון הרבי בתחום הצניעות ולצאת עשירות 'בלבוש' – מחשבה, דיבור ומעשה. משתתפות ה"מעגלים" נפגשות ומתדיינות על נושאים שונים הקשורים בצניעות ומשתפות בחוויות אישיות, התקדמויות, החלטות טובות והקשיים הכרוכים בצעדים הנעשים בפועל.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. חדורה בד"ם (דבר מלכות)!…
      י״ד בשבט ה׳תשע״ו (24/01/2016) בשעה 20:39
    2. חני
      י״ד בשבט ה׳תשע״ו (24/01/2016) בשעה 9:18

      המבצע עדיין בתוקף? מה המספר לsms?

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.