• "כל הנשמות עוברות דרך החדר הזה.."

    הגדלה

    איש הצבא השתומם וניסה להסביר כי אלו הם הנתונים הרשמיים על פי קביעת הדרג הבכיר של הצבא וקשה לו להאמין שנפלה כאן טעות במספר, אבל הרבי המשיך והתעקש כי מספרם הוא באחד יותר. האיש שהבין כי יש דברים בגו, החליט לבדוק את העניין ולחקור את הנושא לעומק. כמובן שאחרי דרישות, חקירות ובירורים רבים התברר כי אכן נשמט מן הרשימה א' מהחיילים ההרוגים. • לקריאה

    באחד השנים, נכנס לרבי ל'יחידות' איש צבא בכיר שבמשך שעה ארוכה שוחח עם הרבי על עניני הצבא וביטחון המדינה, לקראת סיום השיחה, הוא אמר לרבי כי מספר ההרוגים שספג צה"ל השנה מקרב חייליו במהלך כל הפעולות – עומד על 63 חיילים הי"ד. הרבי תיקן אותו ואמר כי מספרם הוא דווקא בחייל אחד יותר מהמספר שנקבת.

    איש הצבא השתומם וניסה להסביר כי אלו הם הנתונים הרשמיים על פי קביעת הדרג הבכיר של הצבא וקשה לו להאמין שנפלה כאן טעות במספר, אבל הרבי המשיך והתעקש כי מספרם הוא באחד יותר. האיש שהבין כי יש דברים בגו, החליט לבדוק את העניין ולחקור את הנושא לעומק. כמובן שאחרי דרישות, חקירות ובירורים רבים התברר כי אכן נשמט מן הרשימה א' מהחיילים ההרוגים.

    בפעם הבאה כשהגיע לרבי, סיפר איש הצבא את הדברים תוך שהוא מביע התפעלות גדולה מכך שהרבי אכן ידע את המספר המדויק וגילה את הטעות שנפלה בהערכה הצבאית. הרבי הגיב ואמר לו שהעניין הוא פשוט מאד! "כל הנשמות בעולם, נכנסות ויוצאות דרך החדר הזה…" ובמילא – כאן אין שום טעויות, אף שם לא "נשמט" מהרשימה – כי כאן הכל קורה – הכל עובר דרך כאן!

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. סוונסוועטי
      ג׳ באייר ה׳תשע״ו (11/05/2016) בשעה 23:08

      ב"ה
      הסיפור המלא קשור במשלחת מטעם ממשלת ישראל לאחר מלחמת יום הכיפורים. לחרדתם – הרבי, במבט שלא מהעולם הזה לאחר רשימות של חללים רבים שעברו במהירות לא אנושית תחת עיניו וידיו – אמר: "חסרים שני'ים" כו' – למותר לצי'ין שהיו קרוב ל3000 חללים במלחמה זו. לאחר זמן חזרו לרבי עם שמות החללים שנמצאו – ותגובת הרבי לשאלה כיצד הוא יודע כו': היתה באותם פנים רציניות ש"כל הנשמות שנכנסות לעולם הזה ויוצאות מן העולם הזה עוברות אצלו".

      (שמעתי את הסיפור ממשפ' סגל ששמעה מהרב זלמן לנדא בהתוועדות בת"א לפני כ3 שנים – וכתבתי כפי שהועבר אלי בהשמטת שם של שר שהי'ה במשלחת באותו הזמן שפרט זה לא ברור ב100%)

      הסיפור נחרט בליבי משום מה.
      ובדיעבד – מעבר לעוצמתו כשאר מופתים בקירוב יהודים – שימש אותי כשניתקלתי באיתור פרטים לקדיש במצב לא ברור והניב מופת על מופת.

      !!! האומר דברים בשם אומרם מביא גאולה לעולם !!! זה ברור ויש לדי'יק – אם ידוע המקור בבירור. מהמשנה.
      ומכיוון שלא מופיע במשנה – אך ידוע ומקובל אצל חסידים וגם בשאר מקומות לדי'יק בפרטים – על אף שיש רצון לבטא כשורי כתיבה וגוונים בנפש האומנותית. כל שכן כשנוגע לכ"ק אדמו"ר מלך המשיח. ואני כולי תקוה שציטטתי מקור מהימן בדרך מהימנה.

      יחי המלך המשיח שליט"א בגילוי!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.