• משמח: הניתוח הצליח. הילדה שירה סופר מתאוששת

    הגדלה

    אמש פנינו לגולשות האתר להתפלל לרפואת הילדה שיינא שירה בת חיה צירליא סופר. כעת מבשרים בני משפחתה שהניתוח עבר בהצלחה ומודים לכל אחד ואחת שנשא תפילה לרפואת ביתם שתחי' • "אנו אוהבים ומעריכים את כל אחד ואחת מכם, ומבקשים מכם מכל הלב שתמשיכו להתפלל להחלמתה המהירה ולהתאוששות תקינה וקלה" • לסיפור המלא

    הודו לה` חסדו!!! ברוך ה` שירה יצאה מהניתוח לאחר 5 שעות והיה לנו נס גדול מאוד.

    אנחנו אסירי תודה לכל אחד ואחת שדאג ויתפלל בשביל בתנו המדהימה, כל הגוף צמרמורת ורעד מהתרגשות מלראות עם שלם שעוטף אותך בחום ואהבה, דאגה ותפילות והלוואי שלא תצטרכו לעולם הרגיש את החיבוק והדאגה הזאת ברגעים קשים שכאלו ומי שלא חווה זאת לא יבין את זה לעולם וטוב שכך.

    אנו מודים לריבונו של עולם ששמע את התפילות וזעקת כולם ושמר על בתנו בשעות כה קריטיות בהן היא הייתה מונחת על שולחן הניתוחים בידי שליחיו.

    אנו מלאי הערכה ופינו לא פוסק מלהודות לכל אחד ואחת מכם על כל דקה שהקדשתם והשקעתם בתפילות ובאמירת תהילים עבור בתנו שיינא שירה.

    אנו מלאי ביטחון ואמונה שבזה הרגע ריבונו של עולם רואה ויודע את כל מה ששירה שלנו עברה ועוברת כל כך הרבה ב-7 שנות חייה, ובפרט שכל מי שמכיר אותה יעיד שאי אפשר לראות עליה את מה שהיא עוברת, היא ילדה חזקה ומדהימה שתמיד מלאת שמחת חיים ומאירת פנים לכל הסובבים אותה, אוהבת לשיר ולשמח את הנמצאים בקרבתה, כך היא שורדת את כל הכאב, הצער, הרעב והפחד הבלתי פוסק ממה שיוליד המחר, ואנו ממשיכים להתחנן לאבינו שבשמים שיאמר לצרותינו די!

    שירה נותנת לנו את כוחות אדירים וממנה אפשר רק להבין וללמוד איך שמחה בלתי מותנת ומחשבה טובה, מנצחים כל דבר רע ועוזרים לכל אדם להתעלות על כל מצוקה ובעיה בחיי היום יום ואפילו המסובכת ביותר.

    אין להורים תענוג יותר גדול מלראות את ילדיהם בריאים ומאושרים, גודלים ומתפתחים, ועל כך על כולנו להמשיך לשאת תפילה ובקשה שתמיד ילדינו יהיו בריאים. תמיד!

    אנו אוהבים ומעריכים את כל אחד ואחת מכם, ומבקשים מכם מכל הלב שתמשיכו להתפלל להחלמתה המהירה ולהתאוששות תקינה וקלה של שיינא שירה בת חיה צירליא בתוך שאר חולי ישראל.

    http://tehilimyahad.com/mr.jsp?r=xqWUs0Q0hQ

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.