• פעם ב25 שנה: כנס הקהל לבוגרות התיכון בקריות

    4 | הצג גלריה

    פעם ב25 שנה זה קורה. כנס הקהל הסטורי לבוגרות בית הספר "בית חיה" בקריות. לראשונה מזה 25 שנה, ביוזמת הנהלת המוסדות, תתכנסנה מאות בוגרות, מסיימות בית הספר העל יסודי "בית חיה" בקרית שמואל לפגישה מחודשת ומרגשת • לכל הפרטים

    פעם ב25 שנה זה קורה. כנס הקהל הסטורי לבוגרות בית הספר "בית חיה" בקריות. לראשונה מזה 25 שנה, ביוזמת הנהלת המוסדות, תתכנסנה מאות בוגרות, מסיימות בית הספר העל יסודי "בית חיה" בקרית שמואל לפגישה מחודשת ומרגשת.

    "בית חיה", בית הספר שהוא בית, משפחה ומקום בעל אוירה ייחודית אשר מנחיל לתלמידותיו מן הקסם שיש בו ומוציא בכל שנה עשרות בוגרות חסידיות אשר הופכות לנשים, שליחות ואמהות המהוות דוגמה חיה לדור הבא.

    אחד המאפיינים הבולטים החוזרים ועולים בשיחות עם בוגרות בית הספר הוא הגעגוע ל"בית". למקום המשפחתי והחם, לצוות המסור ולאוירה החסידית המיוחדת. לא בכדי בוגרות רבות שולחות את בנותיהן, גם מחו"ל, ללמוד דווקא בבית ספר זה.

    זה הזמן להתגעגע. לבוא ולהפגש, לחוות מחדש את מה שחווינו פעם ולקחת כוחות להמשך, עד הכנס הבא. בכנס הזה, כל אחת מהבוגרות היא אורחת הכבוד. כבוד למוסד, כבוד לצוות וכבוד גדול לרבי.

    זה הזמן שלך לבוא ולהתחבר שוב אל המקור, אל הרבי, לבוא ולקיים את רצונו הקדוש בכינוס הקהל עוצמתי ולעשות שוב נחת.  

    כנס הבוגרות, הנערך לראשונה, יתקיים בבית הספר העל יסודי "בית חיה", רחוב אריה לוין 5 קרית שמואל, ביום חמישי, כ"א באב, התשע"ו, 25/8/16 בשעה 16:00.

    עם היוודע דבר הכנס רבתה ההתרגשות בקרב הבוגרות. נשים רבות פנו בבקשה לסייע בארגון, באיסוף חומרים, במשלוח תמונות ובהתעניינות היכן להירשם וכיצד להגיע. אם גם לך יש חומרים, תמונות, סיפורים מעניינים משנות לימודייך נשמח שתצרי קשר בטלפון: 0502417671 או שלחי זאת למייל: [email protected]

    ההרשמה חובה. הזדרזי להרשם: 0586824349. 0552273478

     

     

     

    הזמנה חצי עמוד וואטסאפ (1)

    וואטסאפ 1 קל6 (1)

    וואטסאפ 1 קל5

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. "הקהל את העם"
      ה׳ באב ה׳תשע״ו (09/08/2016) בשעה 22:12

      מאיזה שנה עד איזה שנה?

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.