• נס ציונה: צמרת משרד החינוך בביקור בביה"ס

    6 | הצג גלריה

    בית ספר חב"ד בנס ציונה נבחר ע"י הנהלת "רשת אהלי יוסף יצחק" לייצג את הרשת בפני צמרת משרד החינוך. ואכן בבוקרו של יום שני הגיעה לבי"הס משלחת מכובדת, שכללה את מנכ"לית משרד החינוך, הגב' מיכל כהן מלווה בראש המזכירות הפדגוגית, ראש האגף למצויינים, המפקח המחוזי של החמ"ד, מפקחת ביה"ס וכמובן ראש העיר מר יוסי שבו ומנהלת אגף החינוך מרת ריבה קליין • דיווח ותמונות

    בית ספר חב"ד בנס ציונה נבחר ע"י הנהלת "רשת אהלי יוסף יצחק" לייצג את הרשת בפני צמרת משרד החינוך.

    ואכן בבוקרו של יום שני הגיעה לבי"הס משלחת מכובדת, שכללה את מנכ"לית משרד החינוך, הגב' מיכל כהן מלווה בראש המזכירות הפדגוגית, ראש האגף למצויינים, המפקח המחוזי של החמ"ד, מפקחת ביה"ס וכמובן ראש העיר מר יוסי שבו ומנהלת אגף החינוך מרת ריבה קליין. את הרשת  ייצגו יו"ר הרשת הרב אליהו קריצבסקי ושליח הרבי לעיר הרב שגיא הר–שפר.

    במהלך הביקור, הוצגו בפני האורחים טעימות מהווי ביה"ס המשקפים את העשיה החינוכית הנגזרת מהחזון החינוכי  של רשת אהלי יוסף יצחק בנשיאות הרבי. תלמידות צעירות ובוגרות הביאו עדות חיה מהשטח על התחושות והתובנות שלהן תוך שיתוף האורחים בחוויות שונות שחוו בביה"ס.

    לאחר שהוצגו בפניהם התחומים השונים – הערכי, הפדגוגי וההישגי, התקיים שיח מרתק בין המנכ"לית ויתר האורחים לבין צוות המורות. מפגש בלתי אמצעי של ראשי משרד החינוך עם 'אנשי השטח'.

    בסיום הביקור הודתה המנכ"לית על האירוח וציינה את ייחודיות ביה"ס בעשייתו המבורכת בכלל ובערכים שהוא מקנה לתלמידותיו בפרט.











    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.