• עשרות נשים בהתוועדות ג' תמוז המרכזית באור יהודה

    40 | הצג גלריה

    בליל חג הגאולה ג׳ תמוז התקיימה התוועדות חסידית מרוממת לציון 90 שנה להתחלת הגאולה של הרבי הריי״צ באולם מרכז צמח צדק באור יהודה. את ההתוועדות הנחה בכשרון רב הרב שלום דובער טהאלער שליח הרבי שליט״א מלך המשיח למרכז העיר. לדיווח וגלריית תמונות

    בליל חג הגאולה ג׳ תמוז התקיימה התוועדות חסידית מרוממת לציון 90 שנה להתחלת הגאולה של הרבי הריי״צ באולם מרכז צמח צדק באור יהודה.
    את ההתוועדות הנחה בכשרון רב הרב שלום דובער טהאלער שליח הרבי שליט״א מלך המשיח למרכז העיר, לאחר שהקהל נטל את ידיו לסעודת הגאולה  חזר המנחה על שיחת קודש מהרבי מה״מ על משמעותו של יום ג׳ בתמוז בתולדות עם ישראל ובתקופתנו במיוחד כיום התחלת הגאולה של עם ישראל ע״י הרבי מלך המשיח, ועלינו להתחזק באמונה שלימה והכנות להתגלותו הקרובה.
    'מה שהתוועדות חסידית יכולה לפעול לא יכול לפעול מלאך מיכאל'. הקהל אומר 'לחיים' לרפואתה המיידית והניסית של דבורה פייגא בת שושנה,  שהתוועדות מוקדשת לרפואתה עכשיו ממש. על המסכים נראה הרבי מלך המשיח מנגן 'צמאה לך נפשי' ומיד אחר כך
    הבעל מנגן ר׳ מענדל ליפסקר מכפר חב״ד פוצח בניגון חסידי כשהקהל מנגן איתו יחד.
    הרב שלום דובער הכהן הנדל ראש הישיבה מדבר על מהותו של יום. יום זכאי לגאולה האמתית והשלימה.
    הרב בוריס יצחקוב רב המרכז הרוחני צמח צדק באור יהודה שזוכה להיות ה׳אכסניה׳ להתוועדות הנפלאה, ובדבריו משתף הרב יצחקוב את הקהל בקשריו המיוחדים עם שלוחי הרבי הריי״צ והרבי מה״מ בבוכרה ובארץ הקודש, ועל פעולותיו בשליחות הרבי מה״מ בקרב יהודי בוכרה.
    שליח הרבי מלך המשיח ליישובי חוף הכרמל הרב מנחם טל פותח את דבריו החמים באמירת לחיים עם הקהל המרותק שהתעורר מהדברים החמים היוצאים מן הלב
     אורח הכבוד הרב יצחק יהודייף מרתק את הקהל שעה הארוכה במסכת הקשרים המיוחדת של משפחת אבוחצירא עם הרבי מה״מ. הרב מעורר על הצפייה לגאולה בצורה מוחשית ומספר שסבו בנה ארמון למלך המשיח בירושלים.
    לפני ברכת המזון התקיימה מכירה פומבית על דולר ומטבע שניתן מכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א.
    בית חב״ד אור יהודה בניהולו של הרב מנחם מענדל הכהן פרידמן מודה לכל המשתתפים היקרים ובראשם לעוזרים הרבים בגופם נפשם וממונם, אשר לזכותם הצלחת הערב המרומם, ובקרוב ממש פעולתו העיקרית התגלות הרבי שלט״א מלך המשיח נאו ממש.












































































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.