• ערב מרגש ועוצמתי לנשות חב"ד בפתח תקווה

    הרב גלוכובסקי נואם בערב
    4 | הצג גלריה

    ערב מרגש התקיים במוצש"ק פרשת יתרו במלאות 25 שנה להסתלקות הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה, ע"י נשות חב"ד בעיר • סחפה את הקהל האומנית בחול ציבי ווקסמן כשהיא מספרת את סיפורה של איה, תינוקת יהודיה שנחטפה באוקראינה והוברחה לארץ ע"י סבה שרצה בכל מחיר לשמר את יהדותה. למרות רגעי משבר ונפילה כשכל יקיריה נעלמים מחייה מצליחה איה לחתור אל האור ולחזור אל השורשים • לסיפור המלא

    ערב מרגש התקיים במוצש"ק פרשת יתרו במלאות 25 שנה להסתלקות הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה, ע"י נשות חב"ד ובשיתוף האגף לחינוך ותרבות תורניים בעיר ומתנ"ס עמישב.

    את הערב הנחתה גב' אורלי גרשון שפתחה בקווים לדמותה של הרבנית, לאחר מכן הצטרף הקהל לאמירת משניות ופרקי תהילים לעילוי נשמת הרבנית ע"י הגב' מינה גורליק.

    סחפה את הקהל האומנית בחול ציבי ווקסמן כשהיא מספרת את סיפורה של איה, תינוקת יהודיה שנחטפה באוקראינה והוברחה לארץ ע"י סבה שרצה בכל מחיר לשמר את יהדותה. למרות רגעי משבר ונפילה כשכל יקיריה נעלמים מחייה מצליחה איה לחתור אל האור ולחזור אל השורשים.

    איה עולה לבמה כשהיא מרגשת את הקהל והופכת את החול ליהלומים.

    אל הבמה עולה שליח הרבי מה"מ לפ"ת הרב דייטש שמזמין את ראש העיר החדש אורי אוהד לשאת דברים בפני קהל הנשים, על עזרתו בעיר ובעתיד לפעילות חב"ד פתח תקווה, העושים לזירוז התגלותו של הרבי. בין קטעי ניגון שמחים מתקיימת מכירה פומבית על דולר של הרבי  שאמונה עליו מיכל סגל שמשלבת סיפורים על הרבנית ומתארת את הכוח העצום שיש בהחזקת הדולר שנתקבל מידיו הקדושות של הרבי מה"מ.

    את עוצמתה של האישה והאם היהודייה ממחיש הרב גלוכובסקי רב קהילת חב"ד ברחובות בתיאורים מרתקים מחייה ואישיותה של הרבנית ועוצמתם אצל הנשים.

    הערב מסתיים בהגרלת כרטיס טיסה לרבי, כשהזוכה היא גב' נאווה רוזנטל. כל ה-200 נשים שהשתתפו יצאו מחוזקות ומודות לוועד נשי חב"ד: נטע ברקו, נחמה דינה דייטש, נרלי טאבוך, אורית כהן, חני להט, ודקלה ראי ומחכות כבר לערב הבא.

    3

    2

    1

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.