• נחתם בהצלחה קורס החורף לנשים בתורת הגאולה

    17 | הצג גלריה

    בשבוע שעבר נחתם בבית הספר לתורת הגאולה של "ממש" קורס חורף בעניני גאולה ומשיח שיועד לנשים ובנות, כאשר בסך הכל הן זוכות לצבור 60 שעות לימוד בעניני גאולה ומשיח • הקורס התייחד בלימוד שיטתי, עקבי ומסודר של הנושא על כל שלל היבטיו, מפי מורי בית הספר: הרב מנחם מענדל הלפרין, הרב שמעון ויצהנדלר, הרב ארי' קדם, הרב משה קורנוויץ • לתמונות

    בשבוע שעבר נחתם בבית הספר לתורת הגאולה של "ממש" קורס חורף בעניני גאולה ומשיח שיועד לנשים ובנות, כאשר בסך הכל הן זוכות לצבור 60 שעות לימוד בעניני גאולה ומשיח.
    החל משנת תנש"א, הורה כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, כי לימוד עניני גאולה ומשיח היא הדרך הישרה והקלה לפעול התגלות וביאת המשיח, מתקיימים מאות ואלפי שיעורים בנושא המקיף והנרחב של גאולה ומשיח מהזויות השונות.
    הקורס התייחד בלימוד שיטתי, עקבי ומסודר של הנושא על כל שלל היבטיו, מפי מורי בית הספר: הרב מנחם מענדל הלפרין, הרב שמעון ויצהנדלר, הרב ארי' קדם, הרב משה קורנוויץ. כל משתתפת יצאה מהקורס עם קלסר עב כרס ובו מרוכזים 20 שיעורי עומק מסודרים ומותאמים מתוך המקורות, בצורה נגישה ומובנת.
    מלבד זאת, התקיימו עשרה הרצאות עם טובי המרצים והמרצות החב"דיים: הרב אבישי איפרגון, הרב זלמן נוטיק, הרב זמרוני ציק, הרב נחמיה שמרלינג, הרב ישראל שלום שנייבאלג. הרבנית ברוריה אשכנזי, הרבנית סימה אשכנזי, הרבנית מלכה ווילשאנסקי, הגב' אורלי לרנר, הגב' בלומה נחשון, ששיתפו את קהל המשתתפות בשיטות הסברה ובמיוחד בדרך הנכונה בכדי לחיות ביום יום את הרעיונות הנלמדים.
    כאמור, בשבוע שעבר התקיים המפגש האחרון במתכונת חגיגית, בו מסרו מספר משתתפות את התרשמותן ממערך השיעורים, ובנוסף התקבלו דפי המשוב מכל משתתפות הקורס, שהוכיחו למערכת הלימודים של 'בית הספר לתורת הגאולה', כי הקורס צועד בדרך הנכונה למינוף הנחלת תורת הגאולה ומימוש הציפיות של המשתתפות.
    מלבד עשרות המשתתפות שטרחו להגיע בעקביות מידי שבוע בשבוע למפגשים בבני ברק, התחברו עוד עשרות רבות של נשים לשיעורים, באמצעות בית הספר הוירטואלי לתורת הגאולה – באתר מושקע שנבנה במיוחד עבור כך.
    בבית הספר לתורת הגאולה של "ממש" לא שוקט על השמרים וכבר עכשיו נערכים בקדחתנות רבה לקורס הבא שיתפרסם בשבועות הקרובים.
    IMG_6337 (Small)

    IMG_6335 (Small)

    IMG_5742 (Small)

    IMG_5738 (Small)

    IMG_5726 (Small)

    IMG_5382 (Small)

    IMG_3078 (Small)

    IMG_3091 (Small)

    IMG_3911 (Small)

    IMG_3918 (Small)

    IMG_3920 (Small)

    IMG_3924 (Small)

    IMG_3076 (Small)

    IMG_3070 (Small)

    IMG_3068 (Small)

    IMG_3067 (Small)

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.