• מפגש תאומות בתי ספר חב"ד בנס ציונה וניקולייב

    14 | הצג גלריה

    פרוייקט תאומות הינו תכנית של הסוכנות היהודית ופרוייקט חפציב"ה במשרד החינוך פועל בבתי ספר רבים בארץ, היוצרים קשר עם תלמידים בתפוצות, בית ספר חב"ד נס ציונה שותף לפרוייקט זה, ו'תאום' לו בית ספר חב"ד בניקולייב , התלמידות "נפגשות" באמצעות תכנת הסקייפ עם חברותיהן מעבר לים ולומדות יחד, בדרך חוויתית על מהות החגים, מסורת ישראל ובנוסף משפרות את השפה העברית אצל הבנות מניקולייב

    נראה שאין גבול לקידוש ה' שניתן לעשות באמצעות שימוש מושכל בטכנולוגיה: פרוייקט תאומות – תכנית של הסוכנות היהודית ופרוייקט חפציב"ה במשרד החינוך פועל בבתי ספר רבים בארץ, היוצרים קשר עם תלמידים בתפוצות. גם בית ספר חב"ד נס ציונה שותף לפרוייקט זה, ו'תאום' לו בית ספר חב"ד בניקולייב.
    התלמידות "נפגשות" באמצעות תכנת הסקייפ עם חברותיהן מעבר לים ולומדות יחד, בדרך חוויתית על מהות החגים, מסורת ישראל ובנוסף משפרות את השפה העברית אצל הבנות מניקולייב.
    היום, י"ד אייר התקיים מפגש וירטואלי משותף לכבוד פסח שני. הבנות העלו המחזה בנושא, ואחר כך ניהלו שיח בו כל אחת שיתפה את המליאה בשינוי שהיתה עושה, לו היתה נתנת לה הזדמנות שניה. ולבסוף משחק אטרקטיבי משותף.
     
    במפגש בנס ציונה נכחו ונשאו דברים: מר משה מיכליס מנהל חפציב"ה במשרד החינוך, מר עמיחי בנט- אחראי פרויקט תאומות בסוכנות היהודית, הרב שגיא הר-שפר שליח הרבי לנס ציונה, ר' אליהו קריצ'בסקי – רשת אהל יוסף יצחק, , גב' חיה זלמנוב מנהלת ביה"ס חב"ד נס ציונה,
    במפגש בניקולייב נכחו ונשאו דברים:  גב' דינה גוטליב- שליחת הרבי לניקולייב, גב' מרינה ויקטורה- מנהלת בית הספר בניקולייב, הרב מנחם לנצ'נר – שליח הרבי בניקולייב, גב' שושנה לנצ'נר שליחת הרבי ומנהלת פרויקט תאומות בבית הספר "אור מנחם" בניקולייב שתחת ניהולו של שליח הרבי ורבה של ניקולייב הרב שלום גוטליב.
    ההתרגשות וההתפעלות שאחזה בכל הנוכחים, רק מוכיחה שאין דבר אבוד וכדאי לנצל כל רגע וכל כלי, כדי להפיץ המעיינות עד לייעוד- ומלאה הארץ דעה את ה'.
    _____ 2+

    _____ 3

    _____ 4

    _____ 5

    _____ 6

    resized______ 0

    resized______ 1

    resized_01

    resized_02

    resized_03

    resized_04

    resized_05+

    resized_06

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    3 תגובות

    1. חיהלה
      ב׳ במרחשוון ה׳תשע״ד (06/10/2013) בשעה 20:55

      כל הכבוד

    2. מקרבת ת'משיח
      כ״ב באייר ה׳תשע״ג (02/05/2013) בשעה 19:34

      וואו!!!! 🙂

    3. חני
      ט״ז באייר ה׳תשע״ג (26/04/2013) בשעה 16:46

      ואוו..כל הכבוד!! שכוייח!! 🙂

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.