• פעילות טהרת המשפחה בכנס מרשים

    17 | הצג גלריה

    לאחרונה התקיים הכנס השנתי השלישי בנושא הפצת טהרת המשפחה. האירוע התקיים, ברוב פאר והדר, סביב שולחנות ערוכים כיד המלך, באולם בית חב"ד באר חיה. הכנס אורגן ע"י "אפריון" - ארגון התנדבותי להפצת טהרת משפחה בריכוזה של הגב' רוחמה רוזנשטיין וע"י ארגון נשי ובנות חב"ד נתניה, בראשות שליחת הרבי הגב' ענת מוריאל, תוך שיתוף פעולה פורה ומועיל. בכנס השתתפו כ- 200 נשים שהגיעו במיוחד מאזורים שונים בארץ: נתניה והסביבה, בני ברק, חדרה, צפת, ירושלים ועוד

    לאחרונה התקיים הכנס השנתי השלישי בנושא הפצת טהרת המשפחה. האירוע התקיים, ברוב פאר והדר, סביב שולחנות ערוכים כיד המלך, באולם בית חב"ד באר חיה. הכנס אורגן ע"י "אפריון" – ארגון התנדבותי להפצת טהרת משפחה בריכוזה של הגב' רוחמה רוזנשטיין וע"י ארגון נשי ובנות חב"ד נתניה, בראשות שליחת הרבי הגב' ענת מוריאל, תוך שיתוף פעולה פורה ומועיל.

    בכנס השתתפו כ- 200 נשים שהגיעו במיוחד מאזורים שונים בארץ: נתניה והסביבה, בני ברק, חדרה, צפת, ירושלים ועוד.

    הכנס נפתח בהקרנת וידיאו של הרבי – בו הרבי מדבר על חשיבות אירגון שיעורים בטהרת המשפחה. לאחר מכן הצטרף אורח הכבוד הרב ראובן גלפרין מקרית מלאכי, שריגש את המשתתפות בסיפוריו על מסירות נפשן של נשות רוסיה הסובייטית על קיום המצוות. הרב גלפרין גם סיפר על יחידות אישית, בה הרבי הטיל עליו ועל רעייתו ע"ה, שליחות מיוחדת לעסוק בהפצת טהרת המשפחה, בפרט בקרב נשים מבוגרות ונתן הוראות ברורות לדרכי הפעילות. הכנס הוקדש לע"נ הרעיה, מרת דינה גלפרין ע"ה, אשר פעלה רבות בהפצת טהרת המשפחה וריכזה שיעורים רבים בנושא בשפות שונות.

    בהמשך נשא דברים הרב משה ברנשטיין מנתניה. בהרצאתו המיוחדת האיר את עיניי המשתתפות בנושאים אקטואליים בשמירת טהרת המשפחה. לאחר ההרצאה ניתנה אפשרות לפנות לרב באופן אישי בשאלות הלכתיות. כבר קיבלנו תגובות על התועלת שבדבר זה כבר פעל את פעולתו.

    אחריו נשאה דבריה הגב' רוחמה רוזנשטיין מנתניה, אחות מוסמכת בוגרת רזי טוהר ומרכזת ארגון "אפריון". נושא הרצאתה היה "גם את יכולה!". הגב' ברנשטיין עוררה בדבריה: "אומר הרבי, שמספרים סיפורים מפני שהם הוראה למעשה, זכינו ברוך ה' להיות עדות ושותפות בניסים ונפלאות אשר פועלת ההפצה והשמירה על טהרת המשפחה. לראות עד כמה חשובה לרבי פעילות בתחום זה. ראינו שהרבי מלווה אותנו לאורך כל הדרך ואיזה נחת רוח נגרמת לרבי שעוד ועוד נפשות ישראל לוקחות על עצמן את שמירת טהרת המשפחה,וע"י זה מקרבות את היעוד :"וזרקתי עליכם מים טהורים…".

    "ברוך השם יש ברשותנו כבר חומר מודפס – ספרים ועלוני מידע ברוסית ועברית, אשר הוצאו לאור בהוראה ברורה של הרבי ובפיקוח רבני חב"ד. אנחנו כבר בעלות ניסיון בתחום הפצת טהרת משפחה ונשמח לחלוק ניסיון ולהדריך כל אחת ואחת. אם הסיפורים שלנו יגרמו לך להבין שגם את יכולה במקום שבו את נמצאת בהשגחה פרטית להרבות טהרה בישראל ולקרב את הגאולה האמיתית והשלמה – אז מטרתנו הושגה.

    "סיפור קטן אבל מרשים על כך שאין לך דבר העומד בפני הרצון: אישה צעירה פעילת חב"ד אם ל-3 ילדים קטנים דוברת עברית בלבד ,פנתה אליי עם בקשה לעזור ולהדריך אישה צעירה עולה חדשה מרוסיה שדוברת רק רוסית. שתיהן הכירו במגרש המשחקים כשהילדים שיחקו ובחצי עברית-אנגלית רמזה לה שמוכנה לשמוע על מצוות הטהרה. ברוך השם עבדנו שלושתנו בצוותא בקשר יום יומי מתוך שאלות רב רבות התלבטויות ושכנועים רבים, וליווי צמוד ממש עד לרגע המיוחל. והנה ברוך השם ישתבח שמו לעד! התבטלו בלבולים ועיכובים ועוד אישה צעירה אחת כבר שלוש פעמים, חזקה! שומרת מצוות טהרה! אז בפועל רואים: אין דבר תלוי אלא ברצון!".

    את הכנס המשיכה הגב' רינה גרשוביץ' מדריכת כלות ותיקה מלשכת הנישואים של הרב לנדא מבני ברק. הגב' רינה הקסימה את המשתתפות עם סיפוריה על "תעמולה שאינה חוזרת ריקם" וגורמת לתשועות וישועות. היא שיתפה את הנשים בניסים אישיים שלה בהם זכתה כתוצאה מפעילותה בהפצת טהרת המשפחה. לפני כשנה הגיעה לידיה הזמנה לכנס השני בהפצת טהרת משפחה. בהשגחה פרטית היא דיברה עם אחת ממארגנות הכנס ומזה צמחה וקיבלה תפוצה הסדנא המדהימה שלה, בת 7 מפגשים בנושא זוגיות וריכוז דיני טהרת משפחה.

    הגב' גרשוביץ מעבירה את הסדנא בהתנדבות מלאה. במשך השנה החולפת מאות נשים מקריית מלאכי, נתניה, בני ברק, רעננה וכפר חב"ד זכו להשתתף בסדנא ולדייק ולשמור מצוות טהרה. ברכת השם באה עליכן. "חזקה לתעלומה שאינה חוזרת ריקם" סיימה גב' רינה.

    במחיאות כפיים זכתה אישה צעירה שהגיעה לכנס במיוחד מירושלים במטרה לספר על הנס שהיה במשפחתה. בהשגחה פרטית התגלגל לידיה הספר "בינינו הנשים", אשר חולק בכנס אשתקד. הספר הופץ בשפה הרוסית ובו סיפורי מסירות נפש של יהודיות רוסיה על קיום מצוות טהרה, וישועות בזכות קיום מצוות הטהרה. את הספר העבירה לסבתא של בעלה והנס קרה – סבתא הבינה שאף פעם לא מאוחר והשלימה את החסר! במזל טוב!

    "טהרה בכל מחיר! " – הכריזה בהופעתה על הבימה הרבנית רחל הנדל מצפת. הרבנית הלהיבה את המשתתפות עם סיפוריה החדשים ומאלפים על מסירות נפש בטהרת משפחה והצלת נפשות ממש על ידי שמירת דיני טהרה. כדרכה רבנית רחל הנדל תחי' הפכה את הכנס להתוועדות חסידית פעילה, עם הרמת כוס לחיים, ברכות והחלטות טובות. הרבנית סיימה את דבריה בברכה "שתחיה פעולה נמשכת!" ואכן הפעולה נמשכת, וכל אחת מנשי ובנות חב"ד מוזמנת יחד עם כ- 40 משתתפות הכנס שהביעו רצונן לקחת חלק בפעילות ההפצה של ארגון "אפריון" בשיתוף ארגון נשי חב"ד נתניה.
    לפרטים: גב' רוחמה רוזנשטיין 0526761787, גב' ענת מוריאל 0506454776

    SAMSUNG

    SAMSUNG

    SAMSUNG

    CIMG2428

    CIMG2431

    CIMG2432

    CIMG2433

    CIMG2434

    CIMG2435

    CIMG2436

    CIMG2437

    CIMG2438

    CIMG2441

    CIMG2444

    CIMG2445

    גלויה טהרה תשעג

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. חיהלה
      י״ג בסיון ה׳תשע״ג (22/05/2013) בשעה 14:58

      יפההההה!!
      וכל הכבוד למרצים…
      🙂

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.