• קפה-מדרש "אתחלתא" מעורר ענין בעולם

    הגדלה

    קפה-מדרש 'אתחלתא' לנשים וילדים שנפתח לאחרונה בעפולה מצליח לעורר עניין גם בעולם, כפרויקט המוגדר על ידי התקשורת כ"יחיד מסוגו בעולם" • לאחרונה ביקר בעפולה צוות צילום מערוץ חדשות בינלאומי המשדר לאירופה, אמריקה, אוסטרליה וניו זילנד וזאת על מנת לסקר את פעילות קפה-מדרש 'אתחלתא' עליו שמעו בתקשורת הישראלית • לסיפור המלא

    קפה-מדרש 'אתחלתא' לנשים וילדים שנפתח לאחרונה בעפולה מצליח לעורר עניין גם בעולם, כפרויקט המוגדר על ידי התקשורת כ"יחיד מסוגו בעולם".

    לאחרונה ביקר בעפולה צוות צילום מערוץ חדשות בינלאומי המשדר לאירופה, אמריקה, אוסטרליה וניו זילנד וזאת על מנת לסקר את פעילות קפה-מדרש 'אתחלתא' עליו שמעו בתקשורת הישראלית.

    באחד מימי השלישי לעת ערב, התייצבו צוות הצילום וכתב מטעם הערוץ. לאחר ראיון ממושך באנגלית עם מנהלי המיזם הרב אמיר ואשתו הגב' ניצה הלוי פנו לראיין מספר משתתפות במפגש "סודות בתורת הנפש" – אימון אישי עפ"י הקבלה וספר התניא.

    צוות הצילום התפעל מהיקף הפעילות ובמיוחד ממגוון המשתתפות הרב במפגשים, דתיות ולא דתיות כאחת.

    מספר משתתפות אף סיפרו לכתב כי מצאו עצמן מתחברות באופן טבעי ובלתי אמצעי לתכנים הנמסרים במפגשים. " שמחתי לגלות מקום שבו מקבלים אותי כמו שאני במאור פנים למרות שאיני דתיה, גליתי שהשיטה של הרבי מליובאוויטש דוגלת בהעצמת האישה והכוחות המייחדים אותה, בהתפתחות אינטלקטואלית ורגשית", מספרת אחת מבאות המקום.

    במרכז נערכת פעילות העשרה עניפה במשך השבוע כגון: סדנאות תזונה ובריאות, אימון אישי, סדנת לחמי בוטיק, שיעורי תגבור לילדים, ציור והבעה,  מפגשי אמהות תינוקות וליווי התפתחותי ועוד.

    המקום פתוח אף בשבת אחה"צ למפגש נשים ולימוד בצוותא.

    ציבור הנשים הרחב יותר ממוזמן לקחת חלק פעיל בעשייה החברתית, יש לנו המון פרויקטים מעניינים ופורצי דרך בכל הקשור לנשים וילדים ואנו זקוקים לכל עזרה אפשרית על מנת להרחיב את פעילותנו בעיר לטובת נשי וילדי עפולה והסביבה, אומרים מנהלי המרכז.

    קפה-מדרש 'אתחלתא', רח' שרת 54, עפולה.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. חיהלה
      כ״ב בתמוז ה׳תשע״ג (30/06/2013) בשעה 15:41

      יפה! קידוש ה' מאוד גדול… 🙂

    2. רחלי
      כ״ב בתמוז ה׳תשע״ג (30/06/2013) בשעה 13:00

      וואי איזה קידוש השם! בהצלחה!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.