• שלבי האיפור לבוקר • סיון קורן

    הגדלה

    המאפרת סיון קורן מציגה כיצד יש להתאפר בבוקר, שלב אחר שלב, עד לתוצאה המושלמת של איפור פנים מושלם • מריחת קם לחות, נקודות המייק אפ, פודרה, סומק ועוד • לטור המלא

    תחילת העבודה

    עוד לפני שמתחילים באיפור עצמו, אני בודקת את מבנה הפנים וסוג העור של עירית.

    1 מריחת קרם לחות

    שלב חשוב בכל יום. הנחתי חמש נקודות של קרם לחות (מצח – אף – סנטר – 2 לחיים) ומרחתי בצורה שווה. (טיפ: מומלץ להניח קרם לחות עם מקדם הגנה, בכל ימות השנה).

    2 נקודות מייק אפ

    בדומה לקרם הלחות, הנחתי חמש נקודות של מייק אפ בגוון פנייה של עירית. את המייק אפ מרחתי עם מברשת מייק אפ על כל שטח הפנים. (טיפ: ניתן למרוח בעזרת ספוגית לחה או על ידי כריות האצבעות).

     

    3 מייק אפ

    לקבלת מראה מואר יותר, מרחתי את המייק אפ גם על השטח העליון והתחתון של העיניים. בשלב זה אני דואגת שהמייק אפ יכסה באופן אחיד וחלק את כל הפנים. (טיפ: אפשר להניח קונסילר סביב העיניים, אך במידה והמייק אפ מצליח לכסות כהויות, אין צורך להוסיף קונסילר).

    4 פודרה

    קיבעתי את המייק אפ בעזרת פודרה שקופה בגוון העור ודאגתי שלא יהיו חלקים מבריקים על הפנים. (טיפ: אפשר להניח פודרה בעזרת מברשת או כרית פודרה).

    5 סומק

    הנחתי סומק בגוון מוקה על תפוחי הלחיים. (טיפ: כדי למצוא את המקום המדויק לך, חייכי והניחי את הסומק על התפוחים לכיוון הרקות).

    6 הנחת צללית קרם

    הנחתי צללית בהירה בגוון שמנת על עצם הגבה ובחלק הפנימי של העין (בצמוד לאף). בנוסף, עם מברשת סינטטית, הנחתי על כל שטח גלגל העין צללית קרם עדינה בגוון ורוד עתיק. (טיפ: ניתן למרוח צללית קרם גם בעזרת כריות האצבעות).

    7 צללית אבקה מבריקה

    הוספתי צללית אבקה מבריקה בטפיחות מעל צללית הקרם. צללית אבקה מבריקה משדרגת כל צללית רגילה למראה מבריק וזוהר. (טיפ: אפשרי להניח צללית אבקה מבריקה בלבד ללא צורך בבסיס של צללית קרם למראה טבעי ומעט מבריק).

    8 תיחום עיניים

    תחמתי את קו הריסים העליון והתחתון בעזרת מברשת תיחום דקה וצללית חומה כהה. דאגתי להתחיל מזוית חיצונית כלפי פנים, לכיוון האף (טיפ: ניתן לקחת צללית עם מברשת מעט רטובה וליצור אייליינר כהה ודק).

    9 מעגל ריסים ומסקרה

    לאחר הנחת הצלליות, עיגלתי את הריסים, ומרחתי מסקרה חומה על הריסים העליונות ומעט על התחתונות.

    10 שפתיים

    במקום להשתמש בשפתון, הנחתי עיפרון שפתיים (תוחם) בצבע טבעי על כל השפתיים ומעל הנחתי גלוס בגוון טבעי חום.

    אחרי
    זוהי הדרך הטובה והמהירה לאיפור פנים שלם.
    נכון, לא תמיד יש לנו את כל הזמן הדרוש כדי להשיג אותו ולפעמים, בעיקר בבוקר, הוא לא נדרש. לכן, אני ממליצה לכן בימים עמוסים יותר להסתפק בשלבים 1-6 של התהליך בתוספת מעגל ומסקרה. 

    תגיות:

    5 תגובות

    1. rinat95
      כ״ב באדר ב׳ ה׳תשע״ד (24/03/2014) בשעה 8:27

      גם לדעתי זה טו מאץ'..

    2. אני
      י״ב בשבט ה׳תשע״ד (13/01/2014) בשעה 6:43

      יותר מידי בשביל סתם יום חול…אני אישית מכירה הרבה בנות שמתאפרות כבד מידי ביום יום וזה נראה מגוחך. חבל. מנסיוני, מייק אפ בגוון העור, קונסילר אם יש צורך, ברונזה (סומק בצבע מוקה) ולא לחייך- לכווץ את השפתיים בצורה שתבליט את עצמות הלחיים ולכיוון הרכות וכן מעט על קו הגבול בין המצח לשיער, עיפרון או איילנר, מסקרה (אין צורך בצלליות), סומק ורדרד (ממש טיפונת) אותו שמים בחיוך על התפוחים ואודם עדין או גלוס בצבע השפתיים. סה טו. נראה נהדר וטבעי ולוקח פחות מעשר דקות.

    3. ליהי לאה
      י״א במרחשוון ה׳תשע״ד (15/10/2013) בשעה 12:57

      לא כזה מסובך כמו שזה נשמע. אני מצטרפת למה שברכה אמרה, יהיה יותר מובן אם תוסיפו תמונות להמחשה. תודה!!!

    4. ברכה
      כ״ב באב ה׳תשע״ג (29/07/2013) בשעה 18:58

      יישרכח!!!,בזמן ובמקום המתאים..!
      אפשרי לשדרג את סודות האיפור ע"י תמונות- המחשה מסביר היטב-יותר..

    5. רותם
      כ״ב באב ה׳תשע״ג (29/07/2013) בשעה 14:38

      100מם!!!!1(:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.