• פתאום זה 'נגמר' • טור שידוכים

    הגדלה

    מישהי סיפרה לי על קשר שהיה לה במשך שמונה פגישות ולמרות שבהתחלה הלך קצת 'צולע', במשך הזמן כשהם המשיכו להפגש - לאט לאט התעורר משהו גם בלב, אבל, מה שקרה שבפגישה האחרונה, פתאום משום מה האוירה היתה מאוד קרה ומרוחקת והם החליטו לחתוך • ליאור דבורצקי בטור על שידוכים • לקיראה

    מישהי סיפרה לי על קשר שהיה לה במשך שמונה פגישות ולמרות שבהתחלה הלך קצת 'צולע', במשך הזמן כשהם המשיכו להפגש – לאט לאט התעורר משהו גם בלב, והם כבר ממש ציפו לפגוש אחד את השניה (זה כבר מלמד אותנו על כך שחייבים לתת לפגישות את הזמן – כי לוקח זמן להכיר ולהתחבר), אבל, מה שקרה שבפגישה האחרונה, פתאום משום מה האוירה היתה מאוד קרה ומרוחקת, שניהם גילו חוסר עניין ולאחר הפגישה הם החליטו לחתוך.
    כששאלתי אותה מה לדעתה קרה שם – הרי היה להם כל כך טוב ביחד, ונראתה התאמה מכל הבחינות ואפילו הלב כבר התחיל להתעורר – איך זה פתאום קרה? היא לא ממש ידעה להסביר לי, אבל היא ציינה שבאופן כללי יש לה פחד מכך שאחרי הנישואין פתאום הקשר ורמת העניין אחד בשני תלך ותדעך. וכשזה באמת הופיע פתאום בפגישות – זה היה לה סימן שזה 'לא זה' כי הנה עובדה – זה באמת קרה!
    עכשיו שימו לב טוב! עם הדרכה מתאימה או עם מודעות נכונה תהליך הפגישות הזה היה בהחלט יכול להגמר בחתונה! כמובן שהכל בהשגחה פרטית, ואם זה לא קרה אז בדיעבד ברור שזה לא הזיווג, אבל – הרבה פעמים אנחנו מפחדים ממשהו, ואז זה פתאום מתגשם במציאות. שלמה המלך אומר "מגורת אדם תבואמו" או בטח אתם גם מכירים את "אשר יגורתי – בא לי!" – הפחד מגשים את עצמו במציאות.
    לא נסביר כרגע את כל המנגנון הנפשי והרוחני הזה, אבל צריך לדעת – פגישות השידוכים הם מערכת יחסים זוגית לכל דבר. וכמו בזוגיות – דעיכה או ירידה בקשר – אין משמעותה שאנחנו מפרקים את החבילה חס ושלום, אלא המשמעות היא שזה תמרור שעכשיו רוצים מאיתנו עבודה שתרומם את הקשר שלנו לגבהים אחרים – זה עזרה לרומם אותנו למקום נעלה יותר.
    ככה גם בשידוכים. אם יש קושי פתאום והרגש קצת מבלבל ופתאום הוא אמר איזו מילה – ונפגעתי – או הפוך – זה לא אומר כלום! צריך להמשיך קדימה. ואולי זה זה ואולי זה לא זה, אבל לא נבהלים. ומדברים על הדברים. ממש כמו בזוגיות.
    אז קחו את הנקודה הזאת למחשבה.  ומי שנמצא עכשיו בקשר מסויים – ואפילו אם הוא בתחילתו  ב2-3 פגישות הראשונות, וכבר יש איזו תחושה ש'יש על מה לדבר', איזו תחושת שייכות מאוד קטנה ונעלמת – אל תהססו – תרימו אלי טלפון ואני אלווה אתכם בתהליך הזה.
    הרבה שידוכים נופלים סתם. מתוך סיבות צדדיות כאלה או אחרות. ברגע שיש מישהו מקצועי שמלווה אתכם, ועוזר לכם לראות את התמונה הרחבה יותר, אפשר להתגבר על הרבה מניעות והסתרים ולהצליח לקרוע את הים בסופו של דבר…
    אז בהצלחה לכולם!
    ליאור.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    3 תגובות

    1. חנה
      י״ג בכסלו ה׳תשע״ד (16/11/2013) בשעה 21:53

      בעצם צריך להתבונן על כל דבר בפנורמה רחבה יותר

    2. צ'וצקה
      י״א בכסלו ה׳תשע״ד (14/11/2013) בשעה 19:48

      אפשר את הטלפון?..

      • בתאל
        י״א בכסלו ה׳תשע״ד (14/11/2013) בשעה 20:52

        054.2387660

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.