• בנות בי"ס אור חיה בפתח תקווה חגגו את חג הספרים

    הגדלה

    תכונה רבה הורגשה כבר לפני חנוכה לקראת חג הספרים "דידן נצח".

    בתוך כיתה רחבת ידיים הוקם יריד ספרים: שולחנות שהוסבו לדוכנים מקושטים ועליהם תצוגות ספרים המתאימות לכל שכבות הגיל.

    קטלוג ספרים חולק לכל תלמידה, ולאחר הנחיה מכוונת לאופן בחירת ספר מהמורה לאוריינות, נכנסה כל אחת ליריד מצוידת בקטלוג ועט וסמנה לעצמה,  באלו ספרים היא מעוניינת.

    ב"דידן נצח" עצמו, לאחר התייעצות עם הוריה ובהסכמתם רכשה כל תלמידה לעצמה ספרים מהיריד.

    בהפסקה, התקיימה פעילות מיוחדת. וידאו שהוכן במיוחד לאירוע הציג ראיון עם חסיד שזכה לשהות אצל הרבי ב"דידן נצח",  הנצחון במשפט על שייכות ספרים בספריה של הרבי מה"מ       עד להסכמה ש"הרבי והספרים שייכים לחסידים", כאשר על רקע דבריו מוקרנים קטעי וידאו שהמחישו היטב את משמעות נצחון "חג הספרים", ובפרט בקשר לנצחון האמיתי בהתגלות משיח בגאולה השלימה.

    התלמידות צפו גם בקליפ בו נראו תלמידות מביה"ס, העונות בחדווה לשאלה: מדוע החליטו לבחור דווקא בספרים אותם רכשו?  מעניין היה לשמוע את התשובות המגוונות.

    פעילות מחכימה ומהנה נוספת, לימדה את הבנות את שמות כל שבעת אדמו"רי חב"ד ואלו ספרים חיבר כל אחד מהם, כשההמשך היה משחק בו הונחו דמויי ספרים נושאי שם על הרצפה. כל בת אספה ספרים, רשמה עליהם את שמה, והניחה אותם בתיבה עליה מצויין שם האדמו"ר שחיבר אותם. לאחר שמולאו שבע התיבות, הוציאו ספר אחד מכל תיבה, ושם התלמידה הרשום עליו זיכה אותה במתנה מתאימה ליום המיוחד – ספר!

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.