• קמפיין התרמה עבור "האוצר האמיתי"

    הגדלה

    היי, שמי קרן אור השליחות שניתנה לי בעולם היא לגלות לילדים שבתוכם נמצאים כל ״האוצרות״ והם יוכלו להתחבר אליהם אם יפנו את המבט פנימה ולא החוצה. על מנת להפיק את ההצגה, נעזרתי באתר נפלא המשמש לגיוס חברתי לתומכים שרוצים לקחת חלק בשליחות הנפלאה הזאת. לסיפור המלא

  • היי, שמי קרן אור, השליחות שניתנה לי בעולם היא לגלות לילדים שבתוכם נמצאים כל ״האוצרות״ והם יוכלו להתחבר אליהם אם יפנו את המבט פנימה ולא החוצה.

    בשנה האחרונה עבדתי על הפרוייקט "האוצר האמיתי", הצגת דרמה איכותית ומרתקת לילדים שתעלה בתיאטרון. המטרה העיקרית היא לגלות לילדי ישראל, שבתוכם נמצאת נשמה אלוקית ודרכה ניתן לחשוף את כל כוחות הנפש ולהגשים כל דבר שרק ירצו.

    על מנת להפיק את ההצגה, נעזרתי באתר נפלא שנקרא "headstart", המשמש לגיוס חברתי לתומכים שרוצים לקחת חלק בשליחות הנפלאה הזאת.

    הקמפיין יתנהל למשך ימים ספורים בלבד, ובמסגרתו אני מנסה לגייס תרומות בסך של 35 אלף ש"ח. כעת חסרים כעשרת אלפים ש"ח להשלמת המשימה, אך רק אם נשיג את הסכום במלואו נקבל את התרומה, ואילו אם יחסר מהסכום הסופי - הקמפיין כולו יירד לטמיון.

    אני מאוד מקווה שתתחברי לפרוייקט, זאת זכות ענקית שאין לתאר, מאות ילדים יזכו לגלות מי הם באמת ולמי הם קשורים כל רגע, הם יזכו לדעת שיש להם אפשרות לבחור בין הטוב לבין הרע והם יזכו לדעת איך לא לפחד ולפעול מתוך אמונה וביטחון.

    תודה קרן אור

    לתרומה לחצי כאן  

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    3 תגובות

    1. יחי המלך המשיח
      ג׳ באדר א׳ ה׳תשע״ד (03/02/2014) בשעה 22:01

      יישר כח!
      המון הצלחה בהעמדת הפרויקט!!
      שנזכה לגלות את האוצר שבתוך כל יהודי ונביא יחד איתו את הגאולה מיד!!

    2. fraidel
      כ״ט בשבט ה׳תשע״ד (30/01/2014) בשעה 15:06

      חמוד…

      • יחי המלך המשיח
        ג׳ באדר א׳ ה׳תשע״ד (03/02/2014) בשעה 22:01

        יישר כח!
        המון הצלחה בהעמדת הפרויקט!!
        שנזכה לגלות את האוצר שבתוך כל יהודי ונביא יחד איתו את הגאולה מיד!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.