• מעצמה אירופאית: למעלה ממאה שלוחות יתכנסו

    2 | הצג גלריה

    לאחר שצברו מוניטין ושביעות רצות בקרב שליחות הרבי באירופה בסמינרים הקודמים שהתקיימו בוינה, בריסל וונציה, נשלחו השבוע הזמנות לשלוחות באירופה להירשם לסמינר הרביעי שיתקיים בעז"ה בימים י"ב-י"ד אייר בהונגריה. לפרטים

    לאחר שצברו מוניטין ושביעות רצות בקרב שליחות הרבי באירופה בסמינרים הקודמים שהתקיימו בוינה, בריסל וונציה, נשלחו השבוע הזמנות לשלוחות באירופה להירשם לסמינר הרביעי שיתקיים בעז"ה בימים י"ב-י"ד אייר בהונגריה.

    ארגון 'חנה' פועל במסגרת 'איגוד הארגונים היהודיים באיחוד האירופאי' בהנהלת הרב מנחם מרגולין ועוסק בין היתר בארגון סמינרים לשליחות הרבי באירופה בתחומים הרלוונטים במקום שליחותן.

    המוטו של הסמינר השנה הוא "זוהרת כספיר" ובמהלכו ישתתפו כ-100 שלוחות בתוכנית חוויתית במיוחד הקשורה עם ספירת העומר והעבודה על המידות ועוד.

    בסמינר יתקיימו הרצאות ממיטב המומחים בנושאי חינוך וזוגיות.

    את הסמינר שצבר מוניטין רב בקרב השליחות באירופה כמי שמאורגן בצורה מדוייקת עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר שיעשירו את החוויה הכללית של המשתתפות מארגנת מנהלת הארגון חני מרגולין יחד עם מנהלת הפרוייקטים של הארגון יעל זמיר. על הפקת הסמינר מופקדת חברת 'פליישמן הפקות'.

    הנהלת הארגון מונה מספר שלוחות מאירופה ביניהן הגב' בת שבע אוברלנדר, שליחת הרבי להונגריה, הגב' שטערנא גרוזמן שליחת הרבי בוינה, הגב' רבקה חזן שליחת הרבי למילאנו והגב' לאה נמדר שליחת הרבי לשוודיה.

    הסמינר מסובסד לשלוחות הרבי באירופה ע"י הקרן לפיתוח יהדות אירופה EJDF בהנהלת ר' אלי איידלקופ.

     

    לטופס הרשמה:

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.