• מדהים: תמונתו של הרבי מנעה את הניתוח

    הילדה עם כותבת השורות גב' מלכה אדרעי
    2 | הצג גלריה

    ישבתי קרוב אליה והתחלנו לדבר. היא סיפרה שנפלה ערב חג ובבית רפואה ברחובות אמרו שהיא חייבת לעבור ניתוח ביד. בגלל החג הם התייעצו עם עוד רופא אורטופד והוא גם אמר - חייבת ניתוח ואם כבר ניתוח, עדיף באסף הרופא. גם רב שהתייעצו איתו אמרו למשפחה שיפנו לאסף הרופא • מלכה אדרעי מכפר חב"ד

    מספרת מלכה אדרעי מכפר חב"ד:

    ביום ראשון של חול המועד פסח פגשתי ילדה בגיל 9 עם אבא שלה במיון. הילדה יושבת על כסא גלגלים עם יד קשורה. היא אומרת תהילים ובוכה, אומרת תהילים ובוכה.

    ישבתי קרוב אליה והתחלנו לדבר. היא סיפרה שנפלה ערב חג ובבית רפואה ברחובות אמרו שהיא חייבת לעבור ניתוח ביד. בגלל החג הם התייעצו עם עוד רופא אורטופד והוא גם אמר – חייבת ניתוח ואם כבר ניתוח, עדיף באסף הרופא. גם רב שהתייעצו איתו אמרו למשפחה שיפנו לאסף הרופא.

    ואז ישבה הילדה עצובה ומפוחדת אני התחלתי לשוחח איתה היא סיפרה שקוראים לה שירה שהיא הגדולה בין 5 אחים וגרה ברחובות. ולמרות שהיא הגיעה לעבור ניתוח היא הולכת הביתה בלילה!!

    אני סיפרתי לה שאני גרה בכפר חב"ד ואז שירה אמרה שהרבי שליח שלה'. היא סיפרה שבבית אצלם יש הרבה תמונות של צדיקים. המשכנו לדבר כשעתיים ואז הוצאתי מהתיק שלי תמונה של הרבי ואמרתי לה שכאשר תיכנס לניתוח  כדאי שתשים את התמונה מתחת לראש והרבי שהוא אוהב ילדים יברך אותה. גם אמרתי לה לקחת את ספר התהילים וגם את זה לשים אצלה. הסברתי לה שבבית רפואה אסף הרופא שקרוב לכפר חב"ד מכירים את חב"ד והרבי ובוודאי ירשו לה להכנס לניתוח עם התמונה של הרבי והתהילים. היא הסתכלה על אביה לקבל רשות והוא נדנד ראשו בהסכמה.

    אני המשכתי בשלי וכעבור כחצי שעה ראיתי את שירה עם אבא שלה יוצאים מחדר הרופאים עם חיוך מאוזן לאוזן.

    היא אמרה "אני לא צריכה ניתוח ישימו לי גבס במקום"!  התנשקנו ואמרתי לה "את רואה אמרתי לך שהרבי מברך ילדים!"  כאן אבא שלה הסכים איתי ולקחתי ממנו את השם והכתובת שלהם.

    יומיים אחר כך התקשרתי לשירה ודיברתי עם אמא שלה. הם היו מאוד מרוגשים והאמא אמרה שהתמונה מתחת לכרית שלה.

    ביקרתי אתוה בבית ובאמת כל הקירות מלאים תמונות גדולות של צדיקים וכעת גם תמונה של הרבי.

    הסברתי לאמא שלא כל אחת כלי לקבל כזו ברכה!!

    Shira

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.