• העצמה אישית לחיי נישואין עם הרבנית יפה קדוש

    הגדלה

    טיפוס 6 מצטיין בעשייה. מה שחשוב לו זה נאמנות וביטחון. הוא פעיל מאוד בחברה, יש לו מרץ ורצון לארגן, נאמן ומסור בצורה בלתי רגילה למשפחה, לחברה, למנהיגות ולקהילה. טיפוסים אלו בעלי רגשות עזים ונוטים לא לבטוח בעצמם ובכוחותיהם, אולם הם מעשיים ופעלתנים. הם אוהבים להשתייך, ללבוש מדים של קבוצת השתייכות, ולשכנע אחרים להצטרף לדעותיהם • הרבנית יפה קדוש באדיבות עלון אחות התמימים

     היא תתקתק, תארגן, תפעיל ותדריך. אכפת לה גם מהבית ולא רק מהחוץ ולא אכפת לה לשלם מחיר עבור דעותיה, כל זה אם היא לא תיפול בשבי של החרדות והצפיה לקבל ביטחון מהסביבה…

    טיפוס מספר שש, קבלו אותו..

    נאמנות ומסירות או תוקפנות מתוך הרגשת נרדפות.

    טיפוס 6 מצטיין בעשייה. מה שחשוב לו זה נאמנות וביטחון. הוא פעיל מאוד בחברה, יש לו מרץ ורצון לארגן, נאמן ומסור בצורה בלתי רגילה למשפחה, לחברה, למנהיגות ולקהילה. טיפוסים אלו בעלי רגשות עזים ונוטים לא לבטוח בעצמם ובכוחותיהם, אולם הם מעשיים ופעלתנים. הם אוהבים להשתייך, ללבוש מדים של קבוצת השתייכות, ולשכנע אחרים להצטרף לדעותיהם.

    בעיקרון, יש להם רמת חרדה טבעית גבוהה מהרגיל. הם מסוגלים להיות מאוד אמיצים, בד"כ בתחום הציבורי והם יסכימו לייצג גם את הצד הפחות אהוד בעימות. הם מושכים תשומת לב חיובית בהיותם חברים טובים ובני אדם נאמנים, חביבים וחברותיים.

    צורת ביטוי גבוהה של תכונות ה-6:

    *נותנים אמון באחרים, ואחרים יכולים לתת אמון בהם.

    *אוהבים להיות בפעולה, וליצור ביטחון עבור אחרים.

    *עצמאיים, אולם עם זאת ערים לתלות ההדדית בינם לאחרים.

    *מצפוניים מאוד ומהימנים.

    *מנהלים, מארגנים ומדריכים.

    *יודעים לעבוד קשה, לעשות מעל ומעבר עבור בני משפחתם ושותפיהם האחרים.

    *מזדהים עם המקופחים ונלחמים למענם.

    *מסוגלים לקבל, לאזן ולהשלים את הניגודים שבאישיותם.

    *יצירתיים, חברותיים ופתוחים.

    ברמה הנמוכה

     טיפוסים אלו מפתחים חרדות עמוקות עד שהתפקוד שלהם נפגע כליל. התביעות שלהם לתשומת לב ולהרגעה, נהיות בלתי נסבלות. לעומתם, הטיפוסים הקשוחים שגם הם ביטוי ירוד של טיפוס 6 יהיו שתלטנים, רודנים ומרדנים.

    סיכום

    משימתם העיקרית היא לפתח ביטחון עצמי שנובע מתוך פנימיותם, מתוך הקשר שלהם עם הקב"ה, ומתוך תחושת הכוח האלוקי שבתוכם. במקום לחפש אדם שיעניק להם ביטחון. הם יוכלו לעשות זאת ע"י תפילה אמיתית וע"י הכרה בחשיבות של כל התגברות.

    עליהם להכיר בכך שהם מסוגלים לחשוב בעצמם ולהגיע לפתרונות מצויינים. הם צריכים להשתדל לפתח קשרים הרמוניים עם בני אדם המבוססים על ראיית הטוב. לשם כך עליהם ללמוד לדון את הזולת לכף זכות.

    כאשר ילמדו לתת אמון בכוחות של עצמם, יהיה להם קל יותר לתת אמון באנשים אחרים.

    באדיבות עלון אחות התמימים

    תגיות: , , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.