• בלעדי בחב"ד שופ: איך להתארגן לשבת ברוגע

    הגדלה

    חדש על המדף! הספר שיעשה לך סדר בכל מטלותייך לקראת השבת, ובעצם – בכל עניינייך כעקרת הבית (בין אם את עובדת, בין אם לאו). מהי החשיבות הנעלה של ההכנה לשבת, כמה להכין, מתי להכין. סקירה יסודית, נעימה ובלתי-חודרנית של הנדבכים השונים, החוברים יחד לכדי כניסה נינוחה לשבת קודש: בישול ואפיה, סדר, נקיון, כביסות, קניות. כמו-כן, פרקים מיוחדים ומפורטים בנושאים: ערב שבת, שבת, ומוצאי שבת, ולסיום, מבחר מיוחד של 21 מתכונים קלאסיים לשבת, המחולקים ל-3 הסעודות • לרכישת הספר

    חדש על המדף! הספר שיעשה לך סדר בכל מטלותייך לקראת השבת, ובעצם – בכל עניינייך כעקרת הבית (בין אם את עובדת, בין אם לאו). מהי החשיבות הנעלה של ההכנה לשבת, כמה להכין, מתי להכין. סקירה יסודית, נעימה ובלתי-חודרנית של הנדבכים השונים, החוברים יחד לכדי כניסה נינוחה לשבת קודש: בישול ואפיה, סדר, נקיון, כביסות, קניות. כמו-כן, פרקים מיוחדים ומפורטים בנושאים: ערב שבת, שבת, ומוצאי שבת, ולסיום, מבחר מיוחד של 21 מתכונים קלאסיים לשבת, המחולקים ל-3 הסעודות.

    אם עד היום שאלת את עצמך מדוע את מדליקה נרות בלחץ – שעון חורף, שעון קיץ – ואיך אפשר לצאת מזה, הספר הזה נולד בשבילך. תמצאי בו עומק של הבנה, מוטיבציה, העצמה ובעיקר – אסטרטגיה. מפת דרכים ליציאה מהסבך.

    סוף סוף, ספר קריא, נעים ומרגיע בנושא המעסיק אותך, כאשה, משבת לשבת במשך כל החיים. שבת שלום ומבורך!

    לרכישת הספר לחצי כאן

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.