• ערב נשים מרתק בבית חב"ד צפון נתניה

    7 | הצג גלריה

    קהל הנשים שגדש את אולם בית חב"ד צפון נתניה נהנה מערב מיוחד, עשיר בתוכן שהותיר רושם שלא יישכח, ומערב עשיר וחוויתי. האירוע נפתח בשיר על חלקה של האשה בלימוד התורה. לאחר מכן הוקרן קטע וידאו משיחה של הרבי לנשות ישראל. לדיווח ותמונות

    קהל הנשים שגדש את אולם בית חב"ד צפון נתניה נהנה מערב מיוחד, עשיר בתוכן שהותיר רושם שלא יישכח, ומערב עשיר וחוויתי. האירוע נפתח בשיר על חלקה של האשה בלימוד התורה. לאחר מכן הוקרן קטע וידאו משיחה של הרבי לנשות ישראל, מתוך דברים שנשא הרבי בכינוס נשים בבית מדרשו, על כוחה המיוחד של האשה היהודיה להאיר את ביתה.

    לאחר מכן נשא דברי תורה בפני ציבור המשתתפות, שליח הרבי בצפון נתניה, הרב נחום גולדשמיד. שדיבר על הכוחות המיוחדים  שקיבלה כל אשה מהקב"ה.

    התוכנית האמנותית העשירה בהומור, שהגישו יחד השחקנית מיכל לויטין והרבנית מינדי שמרלינג – "עליה, עליו, עלינו ועל עוללנו".  נפתחה בשירה שנסכה בכולם שמחה והתרוממות רוח. הקהל התמוגג מהמופע, הזדהה עם המערכונים שהוצגו בו וצחק ללא הפסקה. לאחריה תיבלה הרבנית והסבירה בנועם כיצד בכוחה של האשה להעשיר ולהוביל את משפחתה וסביבתה,  בהנהגה ראויה בחיי המשפחה ובהוספה בלימוד התורה ביראת שמיים ובצניעות כאשר הבית פנימה מואר ומורגשת בו חמימות וקדושה, משמש הבית חומה של הגנה מפני השפעות הסביבה.

    הנשים נהנו מארוחה עשירה. לסיום  נערכה הגרלה בין המשתתפות על ספרי קודש וארוחה זוגית במסעדת "מול הים".

    הערב הופק על ידי בית חב"ד צפון נתניה, ביוזמה של רב קהילת חב"ד בצפון העיר, הרב צבי וילהלם. את הערב ארגנה השליחה בבית חב"ד צפון נתניה הגב' חני גולדשמיד. הערב הזה הוא חלק מעשיה בלתי פוסקת בבית חב"ד בצפון העיר.  קהל המשתתפות הודה למארגנות על הערב העשיר ועל החוויה התורנית הגדושה באור החסידות.

    IMG-20150527-WA0028

    SAM_2473

    SAM_2474

    SAM_2480

    SAM_2497

    SAM_2504

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.