• צ"ה: שנדי זלמנוביץ מרחובות זכתה בטיסה לרבי

    הגדלה

    בר"ח מנחם אב זכתה בהגרלת צ"ה על כרטיס טיסה לרבי: החיילת שיינדי זלמנוביץ בכיתה ה' מרחובות. את דבר הזכיה היא שמעה ממנחם שרון בשידור חי בראלי, ההתרגשות בשיאה וההכנות לטיסה בעיצומן - יצאנו לראיין את הזוכה • כמידי חודשיים מתקיימת הגרלה על כרטיס טיסה לרבי בין כל חיילי/ות צבאות השם וזאת כחלק מההטבות להם זוכים הרשומים לתוכנית המשפחתית. לרישום: tzivoshashem.net • לראיון המלא

    שמי שנדי זלמנוביץ, גרה ברחובות ולומדת בכיתה ה'  בבית הספר 'אוהלי חיה מושקא' בעיר.  בכיתה שלי יש גם בנות שלא זכו לקבל חינוך חסידי מהבית ובאות לשאוב את החינוך הזה מהבית ספר, אני חברה של כולם ומרגישה סמל ודוגמא אישית, בהתנהגות, בהשפעה חסידית, המורה גם מעודדת אותי ודואגת שאשב ליד החברות עליהן אוכל להשפיע מקרוב.

    שנה שעברה נרשמתי לצבאות ה', והשנה בחודש אב זכיתי בכרטיס טיסה לרבי. ההתרגשות אצלי הייתה גדולה! כשהודיעו לי על הזכייה, התקשר אלי הר' מנחם שרון מהראלי, התרגשתי כי ידעתי כבר בליבי שיש כאן משו מיוחד! שמחתי מאוד והתרגשתי! במיוחד שבעזרת ה'  אטוס בחודש תשרי ואזכה לחגוג את הבת מצווה שלי אצל הרבי בשנת 'הקהל'!

    אחרי השיחה וההתרגשות חשבתי לעצמי מה עשיתי משו טוב שמגיע לי לזכות, וכשדיברתי עם אחי הגדול שנמצא בשליחות, אמר כי בטח זה בגלל ההתאמצות הגדולה שלי במבצע לימוד משניות שערכה לנו המורה בכיתה עד כדי כך שזכיתי מקום ראשון. בינתיים חיכיתי בקוצר רוח שהורי והמשפחה יחזרו, הם גם מאוד שמחו, ולא האמינו ואפילו התקשרו למנחם שרון לוודא שזה אמיתי והזכות המיוחדת אכן נפלה בחלקי..:)

    גם בנות כיתתי שמחו איתי בזכות מיוחדת זו. אני מרגישה אחריות, לייצג את אלפי החיילים והחיילות בצ"ה ולטוס לרבי פעם ראשונה בחיים.

    בבתינו מרגישים מאוד את הרבי ורצונותיו מעל הכול. כשכל המשפחה כולה לוקחת חלק במבצעים של הרבי אמא שהולכת לחלוקת נרות שבת קודש, אבא שמניח תפילין, חלוקת מצות שמורות, וכן בכל זמן מתאים נותנים ועוזרים לכול השכונה מכול הלב.

    ולסיום: מודה לה' על  שמילא את בקשת ליבי ולזכות לטוס לרבי, ולכם כל החיילים והחיילות, תמשיכו לעשות את רצון הרבי בכל מקום וזמן לעזור לכולם מכל הלב ובעזרת ה' נזכה לגילוי משיח צדקנו תיכף ומייד ממש!

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. מחכה לגאולה
      ו׳ באב ה׳תשע״ה (22/07/2015) בשעה 12:29

      זכית………………. (תרתי משמע)

    2. יחי המלך המשיח!
      ג׳ באב ה׳תשע״ה (19/07/2015) בשעה 15:46

      איזה כיף לה יואוווווווווו

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.