• חב"ד נתניה: עשור למבצע תיק לכל ילד

    5 | הצג גלריה

    זו השנה העשירית שפעילי חב"ד בנתניה עורכים את המבצע "תיק לכל ילד". למרות שהמבצע מתקיים מידי שנה, פעילי בית חב"ד נתניה בראשות רב הקהילה הרב מנחם ולפא ובארגון מנהלת אגף החסד בבית חב"ד הגב' רעיה סוליש המפעילים את המבצע מתרגשים כל פעם מחדש מעבודת קודש זו • דיווח ותמונות

    וזאת בשל התכונה הגדולה הפוקדת את ילדי ישראל מידי שנה בימים אלו- שלהי החופש, כאשר שנת הלימודים החדשה ממשמשת ובאה, במלאכת הכנת הילקוטים הקלמרים ורכישת ספרי הלימוד לשנה החדשה. אך לצערנו במצב הכלכלי הקשה כיום לא לכל ילד יש הורה המסוגל לעמוד בעלויות הגבוהות כל כך- כדי לצייד את בנו ככל הילדים בכיתתו לקראת החזרה ללימודים.

    לשם כך במהלך השבועיים החולפים, ארגן בית חב"ד, מבצע מקיף של חלוקת ילקוטים חדשים ואביזרי לימוד, לילדי משפחות נזקקות באזור נתניה. המבצע מאורגן ע"י חב"ד גם בשנה זו, בסיסמת "ילקוט לכל ילד". כשהמטרה היא שהילדים ממשפחות מעוטות היכולת יחוו את החוויה ככל הילדים ללא שינוי.

    רשימת המשפחות שקבלו את הציוד מורכבת ממשפחות נזקקות שבטיפול בית חב"ד ובית התבשיל שלה "חסדי מנחם", וכן רשימת משפחות שנתקבלו ע"י אגף הרווחה בעירית נתניה. המבצע מסב מידי שנה הרבה אושר ושמחה לילדים ולהוריהם!

    תרמו רבות להצלחת המבצע הרב יצחק טייכטל סמנכ"ל מוסדות חב"ד נתניה, הרב שלמה אברמסון שליח חב"ד לאזורי התעשיה ועו"ד אבי בלחסן שמידי שנה במסירות רבה נרתם בעצמו ומגייס גם רבים מחבריו להרמת הפרוייקט.

    IMG_7050 (Large)

    IMG_7054 (Large)

    IMG_7056 (Large)

    IMG_7058 (Large)

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.