• מאות משתתפות בהתוועדות המרכזית בפנימיות

    17 | הצג גלריה

    ​כ-400 נשות אנ"ש, מקורבות נשות עסקים וסטודנטיות התוועדו השבוע באולמי "אפקה" היוקרתיים בצפון ת"א, התוועדות הקהל עוצמתית בהנחיית הרב זיו קצבי אותה יזמה וארגנה מדרשת פנימיות ברמת אביב. האירוע החגיגי נפתח באמירת פרק תהילים של הרבי- מפי הגברת נירית להב המנהלת הגשמית של המדרשה • לדיווח ותמונות

    ​כ-400 נשות אנ"ש, מקורבות נשות עסקים וסטודנטיות התוועדו השבוע באולמי "אפקה" היוקרתיים בצפון ת"א, התוועדות הקהל עוצמתית בהנחיית הרב זיו קצבי אותה יזמה וארגנה מדרשת פנימיות ברמת אביב.

    האירוע החגיגי נפתח באמירת פרק תהילים של הרבי- מפי הגברת נירית להב המנהלת הגשמית של המדרשה.

    בשמחה פורצת גדר ליוותה את הערב הזמרת אילנה עדני עם ניגוני חב"ד וסחפה את הקהל בריקודי שמחה בשילוב מראות קודש של הרבי

    צוהר למדרשה והתקשרות לרבי מפי הגב' שירה וינר מנהלת המדרשה

    הייתה זו חוויה מרוממת נפש ומרגשת, ניכר היה על הנוכחות כי הן שואבות חיות מן המעמד. "מה שהתוועדות יכולה לפעול, אפילו המלך גבריאל אינו יכול לפעול" – הפסוק החסידי הידוע קיבל שוב משנה תוקף

    במהלך ההתוועדות הוגשה ארוחת ערב בשרית מבית "ריבקין" וקינוחים מבית "שוקולד מהגליל" אשר היו שותפים איתנו במהלך הערב
    בסיום הסעודה זכינו לשמוע מפי הרה"ח מזכירו האישי של הרבי הרב גרונר שהגיע אלינו היישר מניו יורק. הרב גרונר שיתף אותנו בסיפורים מופלאים מחדרו של הרבי. מוגשים כאן תמצית דבריו מהערב:

    י"ט כיסלו הינו רה"ש לחסידות וככזה מביא עימו ברכות חדשות למשך כל השנה. אנו צריכים לבחון האם אנחנו כלים מתאימים לקבל את הכוחות החדשים האלה. זאת ניתן להשיג באמצעות חשבון נפש בכל העניינים שיהודי צריך לעשות, כמו לימוד תורה, קיום מצוות, גמילות חסדים וצדקה. עלינו לבדוק באיזו דרגה אנחנו נמצאים- וניתנת לנו אפשרות לעשות תשובה ולקבל החלטות טובות עד הפעם הבאה. יט כיסלו דורש מאיתנו חשבון נפש כמה עשינו בשנה החולפת לגבי כמות ואיכות לימוד החסידות ודרכיה. איך עברה השנה בקשר למה שהציע לנו הרבי; שהרי מה שהוא מבקש זה רק לטובתנו. אז חשבון הנפש הופך אותנו לכלי קיבול לאור העליון החדש הזה, לברכות החדשות, אשר הקב"ה משפיע עלינו. ואשר הרבי סיפר שאף דור לפנינו לא זכה לגילויו- לא האבות, לא התנאים, לא הנביאים…רק אנחנו. ומדוע? כי הקב"ה רוצה שנשתמש בזה. ולכן אם הוא מברך אותנו בעניין מיוחד- צריך להשתמש בכוחות המיוחדים האלה. לא לתרץ: אין לי זמן ..אני לא יכול..  אם הוא נתן לך- סימן שבזה עליך להתחזק. וצריכה להיות החלטה להשתמש בזה. בהרבה אנשים יש כוחות וכשרונות מיוחדים לא מנוצלים. הרבי היה יכול לזהות אותם. אדם אחד המעיט ביכולותיו. הרבי ראה שיש ביכולתו של אותו יהודי להגיע למשרה של רב ראשי בישראל. הוא יעץ לו ללמוד להיות רב ולהתחיל כרב בית כנסת ולהתקדם לאט לאט עד למשרה בכירה יותר. הרב גרונר שליט"א סיפר בהתוועדות סיפורים נוספים ,שהדגימו כיצד הרבי הקדוש נהג לקיים הבטחותיו והרגיש כל יהודי ויהודי ;וכן מדגימים את יכולתו של הרבי לראות ברוח הקודש דברים שאיש לא יכול לדעת למראית עין.  המסקנה המתבקשת היתה את הרבי לא צריך לשאול פעמיים- רק להתחזק באמונה ברבי ובקב"ה וזה מה שיביא את כל הברכות. אמן.

    לסיום, התקיימה הגרלה על פרסים יקרי ערך בהנחיית הרב זיו קצבי ומנהלת מדרשת פנימיות, הגברת מירב יהב. הוגרלו פרסים יקרי ערך, וביניהם כרטיס טיסה לרבי מתנת צחי קדמי ביטוחים, דולר מיד קודשו, תכשיטים יוקרתיים, פאות יוקרה, ביגוד ואביזרי אופנה הערב הסתיים לאחר חצות והנוכחות נפרדו האחת מן השנייה בברכת "לשנה טובה בלימוד החסידות, ולדרכי החסידות תכתבי ותחתמי" – כשהן מצוידות בחוויה רוחנית נעלה, ובתשורה אישית ובה דיסק מבית "פנימיות" – "ניגון משמיים" ויומן הגשמה עצמית.

    ערכה את הכתבה: אסתר שטרנזיס

     

    מדרשת פנימיות בהנהלת הגב' שירה וינר, מלווה ותומכת  ב50 בנות בתהליך הייחודי שלהן להתפתחות אישית ורוחנית לבניית בית יהודי וחסידי שמח:)   צוות המדרשה מעניק יחס חם והדרכה לכל בת במסלול שלה. כל זאת בתנאי אשל מלאים ותוכנית לימודים חסידית.

    המדרשה נמצאת ברחוב חיים לבנון 45 רמת אביב 03-6430770

    CSC_0031

    CSC_0067

    CSC_0111

    CSC_0276

    DSC_0009

    DSC_0110

    DSC_0176

    DSC_0227 - עותק

    DSC_0267

    DSC_0273

    DSC_0286

    DSC_0304

    DSC_0307

    DSC_0311

    DSC_0327

    DSC_0459

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.