• תכנית 'הקהל' לכל המשפחה בשבת שכולה משיח

    2 | הצג גלריה

    בימים אלו עובדות צוות נרחב של מטעם ארגון 'מטה משיח בארץ הקודש' על ארגון תכנית הנשים ב'שבת שכולה משיח' למשפחות אנ"ש •והשנה, מפתיעים 'מטה משיח' עם שבת ייחודית ומושקעת, בעלת חידושים מיוחדים, המותאמים לכל המשפחה כולה, במיוחד לרגל 'שנת הקהל' המשלבת בתוכה גשמיות מעולה יחד עם תוכן חסידי ברמה גבוהה • לסיפור המלא

    בימים אלו עובדות צוות נרחב מטעם ארגון 'מטה משיח בארץ הקודש' על ארגון תכנית הנשים ב'שבת שכולה משיח' למשפחות אנ"ש.

    והשנה, מפתיעים 'מטה משיח' עם שבת ייחודית ומושקעת, בעלת חידושים מיוחדים, המותאמים לכל המשפחה כולה, במיוחדלרגל 'שנתהקהל',המשלבת בתוכה גשמיות מעולה יחד עם תוכן חסידי ברמה גבוהה, כל זאת כהכנה לרגל יום קבלת הנשיאות של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח, יו"ד בשבט.

    בנוסף לתכניה המשודרגת לנשים ולאנשים, תתקיים פעילות מושקעת ומגוונת לילדים ולילדות, באווירה חסידית מלאת התקשרות עם צוות מדריכים ומדריכות מסור, מה שיאפשר להורים להנות משבת חסידית רווית תכנים והתוועדויות, ללא דאגה לתעסוקת הילדים במהלך השבת.

    חידוש מעניין השנה: השבת תיערך כסוף שבוע, ותתקיים אי"ה בימים חמישי, שישי ושבת (כ"ו-כ"ז-כ"ח טבת,7-8-9 בינואר למניינם), במתכונת מחודשת ומשופרת במלון 'רמדה'בירושלים.

    המלון ידוע כנותן אירוח ברמה גבוהה מאוד של 5 כוכבים יחד עם שירות אישי וידידותי.

    מהנהלת מטה משיח נמסר שחדרי המלון הושכרו לטובת השבת, על שלל אולמותיו וחדרי האוכל שבו, כך שתתאפשר שבת חסידית למהדרין, על טהרת ההתקשרות לנשיא הדור – הרבי מלך המשיח.

    תוכנית מיוחדת ומרתקת תתקיים ביום חמישי וכן סיור מיוחד ללא תשלום ביום שישי. פרטים יבואו…

    אתר נשי ובנות חב"ד ימשיך לעקוב ולדווח..

    שבת משיח

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.