• קורעים את השמים בתפילה!

    הגדלה

    לפני ארבע שנים בדיוק, כשהדרי ג'רופי הייתה בת שלוש וחצי התגלה אצלה גידול בגזע המוח, הדרי עברה טיפולים קשים, הקרנות וניתוחים. היא התגברה על הכל והיה נראה שהטיפולים עזרו, הדרי החלימה וחזרה לעצמה, אך לדאבון הלב, הגזירה עדיין לא הוסרה מעל ראשה של הדרי, לא מזמן שוב התגלה בראשה גידול • לסיפור המלא

    לפני ארבע שנים בדיוק, כשהדרי ג'רופי הייתה בת שלוש וחצי התגלה אצלה גידול בגזע המוח, הדרי עברה טיפולים קשים, הקרנות וניתוחים.

    את הקשיים, הסבל והשינוי במסלול החיים אחסוך מכם, אבל בחסדי השם, הדרי גילתה חוזק ותעצומות נפש, היא התגברה על הכל והיה נראה שהטיפולים עזרו, הדרי החלימה וחזרה לעצמה, היא שוב יכלה לעשות צמות בשיער באושר, עלתה לכתה א' החיים חזרו למסלולם והחיוך שוב נראה על פניה.

    אך לדאבון הלב, הגזירה עדיין לא הוסרה מעל ראשה של הדרי, לא מזמן שוב התגלה בראשה גידול, במקום הרבה יותר רגיש ויש חשש שמדובר בגידול אכזר יותר.

    מחר בבוקר (יום ד' ח' אדר א' 17.2.16) הדרי נכנסת לניתוח ראש קשה ומסובך, מעבר לכך שמדובר בניתוח מאוד מסוכן במקום מאוד רגיש, הניתוח יכריע את סוג הגידול ואת אפשרויות המשך הטיפול.

    בברכת רב קהילת חב"ד ברחובות הרב מ"מ גולוכובסקי יצאה משפחת בקריאה שבכל בתי הספר ותלמודי התורה יתחילו את היום בתפילה וזעקה להצלחת הניתוח ולרפואתה השלימה של הדרי, לצורך כך חולקו אלפי כרטיסים עם פרק כ' בתהילים ועם שמה ותמונתה.

    חיה הדר בת נחמה דינה לרפואה שלימה וקרובה.

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    3 תגובות

    1. מרים
      ט׳ באדר א׳ ה׳תשע״ו (18/02/2016) בשעה 20:43

      וואו שהקב"ה יעזור ושיהיה לה רפואה שלימה ושנשמע רק בשורות טובות והמשיח יבוא במהרה……………..

    2. חיה מושקא סלמון
      ח׳ באדר א׳ ה׳תשע״ו (17/02/2016) בשעה 20:03

      ואו מסכנה שתהיי לה רפואה שלימה וקרובה!!!

    3. חנצ'י וואגעל
      ח׳ באדר א׳ ה׳תשע״ו (17/02/2016) בשעה 18:03

      ה' ישמור שיהיה לה רפואה שלמה…

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.