• 'מטה משיח נתניה': מאות נשים באירוע מרומם

    25 | הצג גלריה

    קרוב ל-500 נשים בערב חגיגי ביוזמת 'מטה משיח נתניה' • הרב חיים ששון הלהיב את הקהל בבשורת הגאולה. הרב יוסף יצחק טאוב קרא לנשים: "הצטרפו למדרשיות הגאולה הפזורות בעיר". הרב מכאל לסרי דיבר על יחודיות ספר ה'תניא' • לדיווח וגלריית תמונות

    ערב שכולו שמחה, אמונה והתחזקות התקיים בשבוע שעבר ב"היכל התרבות" נתניה, תחת הכותרת "נשים חוגגות גאולה" בהשתתפות 500 נשים. האירוע אורגן על-ידי 'מטה משיח נתניה', בשיתוף 'מדרשיית הגאולה', 'מדרשיית התכלת' ו'אור שרה', בסיוע המחלקה לתרבות חרדית והיחידה לתרבות תורנית בעיריית נתניה.

    פתח את הערב מארגן המעמד ר' אלעזר פרץ – מנהל 'מטה משיח', בברכת "ברוכים הבאים" לבבית להמוני המשתתפות. המרצה הנודע הרב חיים ששון, מלהיב את הקהל בחשיבות השמחה ובפרט בחודשי אדר. בדבריו הוא שוזר סיפורים מדהימים מהרבי מלך המשיח שליט"א.

    מעמד "הפרשת חלה" המוני לקירוב הגאולה, נערך ע"י גב' מיטל חדד ממדרשיית התכלת, בהשתתפות קהל המשתתפות.

    הרב יוסף יצחק טאוב – רב המדרשיות, מעורר את קהל הנשים ליטול חלק בעשיה לזירוז הגאולה ברחבי העיר, באמצעות המדרשיות והשיעורים הרבים.

    במרכז הערב נערכה הופעתן האיכותית של צוות "אחיות במה" במופע מצחיק, עליז ומרתק כאחד, על המקומות האמיתיים של חיי נשות ישראל, ששולב עם המסר של 'משיח עכשיו'. נשים רבות הודו בחום על המופע המיוחד שהעביר מסר לחיי היום בהעצמה נשית, מתוך שמחה, כיאה לחודש אדר.

    לסיום הופיע משמח הלבבות הרב מכאל לסרי, בהרצאה מרתקת שסחפה את ציבור המשתתפות עד לשעות הקטנות של הלילה, בדבריו עמד על החשיבות בלימוד ספר ה'תניא'.

    צילום: בלינקו

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    15

    16

    17

    18

    19

    20

    21

    22

    23

    24

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.