• לקראת הפסח: מירי שניאורסון עושה לכם סדר

    הגדלה

    אשת התקשורת מירי שניאורסון משיקה מופע שיעשה לכם סדר בדרך לליל הסדר • לקראת חודש ניסן, חודש הגאולה, יוצאת שניאורסון במופע שחושף את האנדרלמוסיה בחייה ואת הסדר שהביא עמו גאולה • לסיפור המלא

     

    חודש הגאולה, חודש ניסן כבר כאן. איך קוראים חודש גאולה לחודש שמחציתו עבודות וניקיונות לחג? את התשובה לשאלה הזו ולשאלות רבות בתפר שבין עבודה קשה וגאולה, מציעה אשת התקשורת מירי שניאורסון במופע-הרצאה מרתק וחושפני במיוחד.

    שניאורסון, שכבר קנתה לה שם כמרצה שמסוגלת להגיע ולהניע נשים מכל החוגים ובכל הגילים, חושפת את הגלות האישית שלה ואת הסדר שהביאו עמו גאולה לחייה. במופע החדש שלה, באה שניאורסון לעשות סדר בחייה של כל אישה שמתמודדת עם הקשיים בחיים ורוצה קצת גאולה.

    שניאורסון, מחברת סדרת 'פרשה באהבה' על פרשיות השבוע וחגי ישראל, הפכה את החוויה האישית שלה לכלי באמצעותו היא משתפת את משתתפות מופעיה בצורת החיים לפי תורת החסידות. בין שלל ההרצאות שהשיקה השנה עובר חוט שני שמשלב אמונה וביטחון. "מטרת המופע שלי היא להראות כיצד ניתן לסמוך על הקב"ה בכל מצב, גם ברגעים בלתי אפשריים", אומרת שניאורסון שמציגה בחן ובהומור את חייה שלה ואת חייהן של עשרות נשים אחרות שבחרו לספר לה את סיפוריהן המרתקים והמרגשים.

    מומלץ לחפש את ההרצאות של שניאורסון ובמיוחד את המופע החדש – בואו נעשה סדר – מופע שנבנה מנקודת מבט נשית ונוגע בנקודות מרכזיות בחייה של כל אישה. המופע מתאים לכל קהל נשי, גם לקהל של נשים שעדיין אינן שומרות תורה ומצוות.
    להזמנות, חייגי עכשיו: 03-6440744 או כתבי ל[email protected]

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.