• חולון: 200 נשים בערב מרומם לרגל כ"ב שבט

    15 | הצג גלריה

    ביום ראשון האחרון כ"ג שבט הגיעו למעלה מ-200 נשים להשתתף במופע מיוחד לציון יום ההסתלקות ה-29 של הרבנית חיה מושקא שניאורסון ע"ה אשת הרבי מה"מ החל ביום כ"ב שבט • לדיווח ותמונות

    ביום ראשון האחרון כ"ג שבט (19.2.17) הגיעו למעלה מ-200 נשים להשתתף במופע מיוחד לציון יום ההסתלקות ה-29 של הרבנית חיה מושקא שניאורסון ע"ה אשת הרבי מה"מ החל ביום כ"ב שבט.

    החל משעה 20:00 התאספו הנשים באולם האירועים שבמתנ"ס לזרוס בדרום חולון, ואט אט לאחר שטעמו מהכיבוד תפסו את מקומם מול הבמה.

    המנחה גב' מירי פרידמן שתי' פתחה בדברים על השליחה גב' גולדי סתהון אשת הרב דניאל סתהון שי' מנהל בית חב"ד דרום חולון שהייתה מהחלוצות בעיר חולון בארגון ערבי נשים, והערב אורגן ע"י הארגון שעל שמה "נשים למען גולדי". המנחה המשיכה וסיפרה על מעלת היום על הרבנית חיה מושקא, הנהגתה הצנועה והאכפתיות הרבה שהייתה לה כלפי כל אדם.

    לאחר מכן הזמינה לבמה את הרב יואל פרידמן שי' הרב פרידמן סיפר לקהל הנשים על מעלתה המיוחדת של הרבנית ועל הדוגמא האישית שניתן ללמוד ממנה.

    בתום דבריו הוזמנה השחקנית גב' יהודית לזרוביץ' שתי' להציג את המופע "דממה – מציצות מן החרכים" בהפקתה של גב' אסתי וסרמן שתי'. עוד בפתיחת המופע סיפרה השחקנית שעל הרבנית חיה מושקא ע"ה אין אפשרות לבנות הצגה רגילה בגלל אישיותה המיוחדת, צניעותה ורצונה שלא לבלוט. לכן המופע מבוסס על מיקרים מחייה של הרבנית ע"ה ודברים שסופרו עליה, וממחיש אותם לקהל בצורה יחודית. הנשים ישבו מרותקות במשך המופע כולו שרו את הניגונים והתרגשו מהמסר ומדמותה של הרבנית ע"ה. המופע הסתיים לקול מחיאות כפיים סוערות של הקהל.

    לפני סיום הערב התקיימה הגרלה גדולה על מוצרי חשמל לבית.

    קהל הנשים יצאו עם רושם עז וההתרגשות ניכרה על פניהם. בסיום הודו כולם לצוות ארגון "נשים למען גולדי" על הההפקה והארגון המושלם של המופע והביעו תיקווה שיתקיימו עוד ערבים כאלה בקרוב.

    הרב דניאל סתהון שי' מנהל בית חב"ד דרום חולון הודה גם הוא לצוות בית חב"ד וארגון הנשים על ההשקעה והביעה הערכה לגננות המסורות ולכל צוות רשת חינוך חב"ד ליובאוויטש חולון על ההשתדלות להצלחת האירוע למעלה מהמצופה.





























    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.