• שבת קודש לרבנית: מאות בשבת של התקשרות

    8 | הצג גלריה

    כ"ב שבט, יום הסתלקות הרבנית, הוא לא רק ציון דרך של פעם בשנה. עבור מאות נשים, כנס החורף של ארגון נשי ובנות חב"ד - "שבת קודש לרבנית" - הנערך בסמיכות ליום הסתלקותה, הוא תחנת כוח מטעינה, שמלווה לאורך השנה כולה • לדיווח ותמונות

    כ"ב שבט, יום הסתלקות הרבנית, הוא לא רק ציון דרך של פעם בשנה.

    עבור מאות נשים, כנס החורף של ארגון נשי ובנות חב"ד – "שבת קודש לרבנית" – הנערך בסמיכות ליום הסתלקותה, הוא תחנת כוח מטעינה, שמלווה לאורך השנה כולה.

    השבתון המרומם הוא כבר מפעל ותיק בפעילויות הארגון. החל משנת ההסתלקות, במלאות ה'שלושים' לרבנית, ועד היום, משך 29 שנה, מארגנת הגב' חדוה סגל את השבת המיוחדת לעילוי נשמתה. בארגונה המסור והבלתי נלאה, מתמלאת השבת בתכנית מאלפת, בליווי מיטב המרצים, הרבנים והמשפיעים. נשים רבות השתתפו פעם אחת – ומאז הן לא מוותרות על הזכות המיוחדת, מה שגרם עם השנים לביקוש הולך וגובר. כיום, הרישום שנפתח כחודשיים לפני השבת מתמלא במהירות שיא, וקהל המשתתפות המגוון, המגיע מכל רחבי הארץ, ממלא את מלון ניר עציון כולו.

    גם השנה התאספו קרוב ל-400 נשים ל'שבת קודש לרבנית', בסימן "והחי ייתן אל ליבו".

    השבת הייתה גדושה בהרצאות מאלפות, התוועדויות מרתקות וחמות, סיפורים אישיים מטלטלים, מתוך אווירה מרוממת של אחדות, עוצמה ושמחה. שפע של רוחניות וגשמיות, בתנאי האירוח המעולים של מלון ניר עציון. בתכנית השתתפו: הרב והרבנית גלוכובסקי מרחובות, הרב יעקב שוויכה ורעייתו הגב' שריתה שוויכה מנחלת הר חב"ד, הרב יצחק ערד מרחובות, הגב' צפורה וישצקי, יו"ר ארגון נשי ובנות חב"ד, הגב' שרה זילברשטרום, הרב שלום בער הרצל ורעייתו הגב' דבורה – שליחי הרבי לישובי רמת הגולן, הגב' שושנה דוח מנצרת עילית, השליחה למצפה יריחו הגב' מירי ונקרט – אחותה של השליחה פנינה קוצר ע"ה, הגב' רבקה שילדקרויט שליחה בחיפה, הגב' עטי פלדמן מכפר חב"ד, חיה פגורי מעפולה, חיה גלייזר ורחלי גבירץ.

    במוצאי שבת, לאחר תכנית ייחודית מאת רחלי גבירץ ומלווה מלכה חגיגי, באה התכנית הגדושה והעשירה אל סיומה. "והחי יתן אל ליבו", מאות הנשים שאבו חיות, התקשרות, שמחה והרבה כוח בעקבות דמותה של הרבנית הצדקנית, לעילוי נשמתה. עשירות בצידה לדרך ובהחלטות טובות, יצאו אל ביתן מאושרות ומחוזקות למילוי תפקידן, להבאת גאולה פרטית וגאולה כללית. "בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותינו ממצרים" – ובזכותן ניגאל!















    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.