• בבת ים התוועדו לעילוי נשמת השליחה הצעירה

    17 | הצג גלריה

    באור לכ"ד אדר נערכה התוועדות מרוממת לבנות בת-ים הצעירות לרגל שלוש שנים לפטירתה של השליחה התינוקת דבורה לאה גאולה ע"ה בת הרב מרדכי וליבי שיחיו גרומך • לדיווח ותמונות

    באור לכ"ד אדר נערכה התוועדות מרוממת לבנות בת-ים הצעירות לרגל שלוש שנים לפטירתה של השליחה התינוקת דבורה לאה גאולה ע"ה בת הרב מרדכי וליבי שיחיו גרומך.

    ההתוועדות נערכה סביב שולחן ערוך בסעודה חגיגית. ההתוועדות סבה סביב הנושא של "לחיות ולהחיות". בפתיחת ההתוועדות, הדליקה דודתה נחמי מרום נר נשמה לעילוי נשמתה, והסבירה שלעיתים ניתן 'לתפוס' את החיים בצורה שגויה, על פי הגדרות שאנו מגדירות לעצמנו, שאנו נמצאות בדור שניתן לחיות בו חיים שלמים- בטעות, ויש ללמוד חסידות, והרבה, על מנת לחיות בצורה הנכונה ביותר, בלי לטעות חלילה, ולהתקדם תמיד בדרכי החסידות. כמו כן, עלינו הוטל התפקיד הגדול מכולם- דור של ביאת משיח, ואנו צריכות להחיות את עצמינו ואת הסביבה לרגל המאורע…

    לאחר מכן, התוועד עם הבנות הרב בנצי פרישמן, וגם הוא, דיבר רבות סביב הנושא הנבחר, ונשא דברים בטוב טעם. הרב הזכיר את יום הולדתה של הרבנית חיה מושקא ודיבר על משמעות החיים, ועל הכח והעוצמה להחיות את הסביבה. הרב הזכיר גם שאנו נמצאים כרגע בימי הכנה לי"א ניסן- יום הולדתו של הרבי, ועל כן נדרש מאיתנו לחשוב על הכנה ראויה והחלטה ראויה לקראת היום הגדול.

    בהמשך, למדו הבנות באווירה מאוחדת את השיחה המעובדת של ב' ניסן- המדברת על הכרזת "יחי המלך" המוסיפה חיות במלך כפשוטו- בעזרת הכרטיסיות של 'אחותי'.

    לבסוף, ניגנו הבנות ניגונים באווירה מרוממת וקיבלו על עצמן החלטות טובות לע"נ דבורה לאה גאולה גרומך, ולזירוז הגאולה בעזרת השם.
    בנוסף, נערכה הגרלה על שרשרת מגולדפילד בין הבנות שהשתתפו בהתוועדות.

    שנזכה להתגלות של הרבי מלך המשיח תיכף ומיד ממש!































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.