• אלפי נשים בכנס מרתק של שפרה ופועה

    15 | הצג גלריה

    מאות הנשים שגדשו אתמול את שני אולמות השמחות של בית רבקה בכפר חב"ד הוכיחו כי הארגון שהרבי הקים ביום הכיפורים לפני 41 שנה חי נושם מצמיח צומח ומתפתח. האולמות לבשו חג, נרות צבעוניים צפים שהשרו אווירה חמה, המוזיקה והתאורה העצימו את המפגש הרב דורי של סבתות אמהות נשים צעירות חמיות וגיסות, שלכולן מכנה משותף אחד - שפרה ופועה-סניף הדגל של הארגון בארץ ובעולם • לדיווח מלא וגלריה חגיגית

    מאות הנשים שגדשו אתמול את שני אולמות השמחות של בית רבקה בכפר חב"ד הוכיחו כי הארגון שהרבי הקים ביום הכיפורים לפני 41 שנה חי נושם מצמיח צומח ומתפתח…

    האולמות לבשו חג. נרות צבעוניים צפים  שהשרו אוירה חמה, המוזיקה והתאורה  העצימו את המפגש הרב דורי של סבתות אמהות נשים צעירות חמיות וגיסות שלכולן מכנה משותף אחד – שפרה ופועה-סניף הדגל של הארגון בארץ ובעולם.

    על השולחנות היו ספרי תהילים שי מנציח לגב' בתיה מינסקי ע"ה שבתה  הגב' רוחי ירט ספרה על שילוב מיוחד בין אמהות מחבקת לשליחות בלתי פוסקת. התוכנית הייתה גדושה ומאורגנת להפליא.

    הגברת יפה קדוש העצימה את כוח הנתינה "הארגון עושה את מה שכל אחת הייתה אמורה לעשות-לדאוג לשכנה. תני לו כוח לעשות עוד ועוד. מי שקשורה לרצון של הרבי-מתקשרת בנתינה".

    תוכנית מולטימדיה עשירה ומרגשת שהעצימה את האם שבי ושבך… הצדעה לקושי בלי לדחוק אותו, היכולת הטבעית של כל אישה לדעת מה טפל ומה חשוב.

    הסרטון של המשחקיה המעוצבת והמחודשת שבתה את לב כולן…החשיבה לפרטים בעולם הילדים נשקפה מהמסך וגרמה לנו לרצות להיות שוב  ילדות…

    גם זה שניתנת האפשרות לילדים מיוחדים להשתמש במקום בשבת הפתיעה את כולנו

    את הערב הנחתה – דנה ורון בטוב טעם בחן ובשירה שזרה את הערב למחרוזת יפיפיה.

    ואז עלו סיון רהב מאיר וחמותה מנחת ההורים הגב' זיוה מאיר –וקשרו את כתרי הסמכות ההורית בכתר של מעשה- "אם תלכי זקופה ולך כתר של מלכה על הראש כתר שתואם לך במידה בצורה רק שכתוב בו אמא בעז"ה שהעניק לך את התואר –תצליחי".

    ההתרמה לארגון נמשכת דרך האתר

    הפקה: חברת 'צבעים הפקות'





























    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.