• ערב הצדעה מיוחד בצבאות השם כפר חב"ד

    42 | הצג גלריה

    צבאות השם כפר חב"ד קיימו ערב הצדעה מושקע במיוחד באולם בית מנחם. נשא דברים המד"א הרב מאיר אשכנזי ונערכה תכנית מרתקת למאות המשתתפות • לתמונות

    אולם בית מנחם בכפר חב"ד לבש כולו חג. בר מפנק קידם את הבאות וקישוטים מרהיבים בעיצובם עטרו את המקום, תודות לעזרתה של הגב' חוי אהרונוב.
    אמהות סבתות ודודות של חיילות צבאות השם בסניף כפר חב"ד מילאו את האולם עד אפס מקום. האירוע נפתח בברכתו של המרא דאתרא של כפר חב"ד, הרה"ג הרב אשכנזי שיחי'. לאחר מכן 100 חיילות מתוקות לבושות בחולצות לבנות, ענודות במדליות זהב עם סמל צבאות השם נעמדו למסדר עוצמתי בטורים ומאחוריהן המפקדות, כצבא אמיתי!
    רגעי השיא הגיעו כאשר הבנות מקבוצות כתר ושמש רקדו והציגו את המסר הנצחי, ההקבלה בין הנסיון של בני ישראל בזמן משה רבינו לבין הנסיון של הדור השביעי. והמסקנה שלפי הסימנים ברמב"ם בהלכות מלכים, ובהתאם לפסק דין הרבנים הרבי הוא המלך המשיח – הנשיא שקיים איתנו באופן תמידי!
    בסיום נערכו הגרלות על פרסים שווי ערך במיוחד: סידורים כרוכים בעור מתנת ר' בן ציון רובר, תכשיטי זהב משובצים באבני חן מתנת משפחת גינדי. בהגרלה השתתפו בנות שלמדו עם אמותיהן את הקטע מתוך שיחת הרבי אודות תפקידן של הנשים כעקרות הבית להשפיע על הבעל והילדים, מתוך רגש של שמחה אודות האמונה והביטחון בגאולה השלימה. בפרס הראשון דולר ברכה שניתן מידו הקדושה של הרבי מלך המשיח זכתה החיילת חיה כהן מכתה א'.
    דולר של הרבי, תכשיטי זהב וסידורים מעור נתנו לזוכות המאושרות וכולנו תקווה שנזכה ונאו מיד ממש לזכיה הגדולה, בנין בית המקדש ומעמד קבלת פנים למלך המשיח.
    רוצות גם אתן לזכות? אפשר עדיין להצטרף לפעילות השבועית לפרטים: 0537704025



















































































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. רות
      ט״ו בכסלו ה׳תש״פ (13/12/2019) בשעה 14:14

      איזה השקעה!!! כל הכבוד לכן!!

    2. חן
      ו׳ באדר ה׳תשע״ח (21/02/2018) בשעה 20:27

      וואו, איזו עוצמה הרבי וודאי גאה בכם

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.