• הכנס השנתי של נשי חב"ד הצעירות בבני ברק

    5 | הצג גלריה

    הכנס השנתי של נשי חב"ד הצעירות בבני ברק הוא כבר מסורת, לה מצפות מאות נשות חב"ד הצעירות בבני ברק. השנה, לאחר שדרוג מקיף, נערך הכנס ברמה גבוהה במיוחד וזכה להצלחה מיוחדת. הכנס התקיים בסימן "לשמוח ולהתמלא בכוח", בשיתוף פעולה עם מכון 'צופיה הליכות ביתה' • דיווח ותמונות

    הכנס השנתי של נשי חב"ד הצעירות בבני ברק הוא כבר מסורת, לה מצפות מאות נשות חב"ד הצעירות בבני ברק. השנה, לאחר שדרוג מקיף, נערך הכנס ברמה גבוהה במיוחד וזכה להצלחה מיוחדת. הכנס התקיים בסימן "לשמוח ולהתמלא בכוח", בשיתוף פעולה עם מכון 'צופיה הליכות ביתה' לטהרת המשפחה שע"י ארגון נשי ובנות חב"ד הארצי.

    המשתתפות נהנו ממפגש וכיבוד חלבי מפנק מבית מסעדת 'דרלינג' לצד תכנית ייחודית שמילאה את הלבבות בשמחה ובתעצומות. הרב מנחם מענדל ערד ריתק את המשתתפות במסע סוחף אל סוד השמחה, בשילוב קטעי מולטימדיה עוצמתיים. מיכל לויטין רוממה את האווירה במופע שירה ובקטעי סטנדאפ שהעלו חיוכים וצחוק על פני הנשים. התכנית נחתמה בקבלת החלטות טובות – 'המעשה הוא העיקר'.

    הכנס היה ערב של חוויה מגוונת, מהנה וממלאת בכוחות, והנשים לא רצו לעזוב…

    התודה והברכה למכון "צופיה הליכות ביתה" על שיתוף הפעולה, תודה רבה לנשים הרבות שהתמסרו ולקחו חלק בארגון ערב זה, ותרמו לכנס מזמנן, מכוחותיהן ומממונן לנח"ר הרבי ויהי רצון שבזכות הפעולות הברוכות נזכה לגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.









    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.