• אתר הילדים "הוליטונס" מחליף בעלים

    הגדלה

    משך שלוש שנים זכינו להפיק סרטוני אנימציה, לאור ההצלחה והביקוש התמדנו והמשכנו. ניסינו בדרכים מגוונות שהאתר יצליח גם מבחינה כלכלית, אך לצערנו רב, לא הצלחנו בזה. אנחנו נאלצים לשנות את הדרך. בזמן הקרוב מאוד, הוליטונס עובר בעלים, אנחנו, משפחת הגי, כבר לא נהיה קשורים אליו. מי שמעוניין להמשיך ולתמוך בפרוייקט שלנו, במחשבות טובות, ובסרטונים החדשים שנפיק • להודעה

    חברים יקרים מאוד! דברים עומדים להשתנות. במשך שלוש שנים זכינו להפיק סרטוני אנימציה, לאור ההצלחה והביקוש התמדנו והמשכנו. ניסינו בדרכים מגוונות שהאתר יצליח גם מבחינה כלכלית, אך לצערנו רב, לא הצלחנו בזה.

    אנחנו נאלצים לשנות את הדרך. בזמן הקרוב מאוד, הוליטונס עובר בעלים, אנחנו, משפחת הגי, כבר לא נהיה קשורים אליו. "חסידים לעולם לא נפרדים" ואנו נמשיך להפיק סרטוני אנימציה. בעז"ה אם נמצא את התקציבים, נפיק הרבה יותר, יש כל כך הרבה סדרות, כל כך הרבה סרטים שרק מחכים לצאת. את הסרטים שלנו החדשים תוכלו לראות דרך הווטסאפ במספר שלנו: 0586722770

    בעזרת השם, כמו שהרבי אומר אין סוף פעמים, אנחנו לוקחים שני צעדים אחורה כדי להתקדם עוד עשר קדימה.

    מי שהוא מנוי על אתר הזה, ומעוניין להפסיק את התשלום כרגע (התשלום לא מגיע אלינו יותר) יכנס לחשבון שלו ומתחת השם שלו כתוב הפסק מנוי, אם לא הסתדרתם שלחו מייל חוזר ונעזור לכם.

    מי שמעוניין להמשיך ולתמוך בפרוייקט שלנו, במחשבות טובות, ובסרטונים החדשים שנפיק, נשמח אם תתקשרו למספר הנ"ל ותעבירו את תרומתכם. נוכל להמשיך ולחייב אתכם באשראי והתרומה תגיע אלינו.

    שתהיה בעז"ה גאולה אמיתית ושלימה לכולנו

    וקבלת התורה בשמחה ופנימיות

    שלכם,

    דורון ויעל הגי

    0586722770

    [email protected]

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.