• מגבירות עוצמה: יום העיון של שני חב"ד צפת

    21 | הצג גלריה

    500 נשים נהנו מיום עיון מרתק בנושא 'הבית היהודי' – מגבירות עוצמה של ארגון נשי חב"ד צפת לכבודו יום ההילולא של האריז"ל ביום שלישי ה' מנחם אב, באולמי 'אידיליה' המפוארים בראש פינה.

    500 נשים נהנו מיום עיון מרתק בנושא 'הבית היהודי' – מגבירות עוצמה של ארגון נשי חב"ד צפת לכבודו יום ההילולא של האריז"ל ביום שלישי ה' מנחם אב, באולמי 'אידיליה' המפוארים בראש פינה.

    היום נפתח בכיבוד קל וכתיבת פ"נ לרבי מלך המשיח ובמופע שירה ווקאלי על עוצמתה וכוחה של האשה להגביר עוצמה בביתה, רקדו והופיעו בנות חנה בניהולה של מושקי גונן.

    הרבנית גב' מאירה קאלו ערכה סיום מסכת. הרב ביסטריצקי, מד"א קהילת חב"ד צפת ומנהל מחלקת הכשרות בעיר, הדגיש את ההקפדה הנדרשת בצניעות בחיי היום-יום בלבושים, כגון שאורך החצאית יכסה את הברך גם בישיבה באופן מספק ובשימוש באמצעים טכנולוגיים מסוננים. גב' חסיה ברטלר, כותבת ספרים רבי-מכר בנושא שלום הבית היהודי ומטפלת, דיברה על הצורך בחידוש וריענון הקשר בין בני הזוג. היא שיתפה בדוגמאות מן החיים על נשים שאיבדו תקווה בקשר לחיי הנישואין שלהם וכאשר טופלו נכון חזרו לשמחת חיים ולחידוש הקשר הנכון בין בני הזוג. לאחר מכן נהנו המשתתפות מארוחת צהריים עשירה ליד שולחנות ערוכים שהוגשה בטוב טעם. את המושב השני פתחנו עם גב' נעמה הרשקוביץ' מנהלת שיווק שירותי בריאות כללית מחוז צפון, שקיבלה שי מיוחד: דולר שהתקבל מידו הקדושה של הרבי מה"מ עם הקדשה על סיועה במשך השמה כולה.לאחר מכן  דיבר הרב בלינוב, רב מרכז בני ברק, על חשיבות לבישת הפאה וכן על כך שחשוב שכיסוי הראש יכסה את כל שערותיה של האשה וזה מוסיף ברכות לכל הבית ובפרט בחינוך ילדים. בסיום שיתפה גב' אביטל ברעם במקרים בהם נפגשה עם זוגות עם פערים ביניהם ועל-כך שהתמודדות נכונה ומצמיחה תלויה בנקודת המבט של האשה ורצונה להמשיך את החיים המשותפים לתועלת בני המשפחה ובני הזוג מתוך שמחה ואחווה. את המקרים הציגו תיאטרון פפריקה בהומור ובכישרון אלתור מובחר להנאת ולשמחת המשתתפות. את החלטות הכנס קיבלו המשתתפות בהודעת SMS על מנת שתשמש עבורן כתזכורת לקיימן.

    בהגרלה לטיסה לרבי מלך המשיח גב' שושנה ברוך מנוף כנרת.

    הכנס אורגן ע"י עומדות בראש הארגון הרבנית חיה רחל הנדל וגב' ד.ל. זילברשטרום שעבדו עם צוות מסור מאד להצלחת הכנס. תודתנו נתונה למסייעים בממון: לגב' נעמה הרשקוביץ' – שירותי בריאות כללית שנתנה חסות, לרב משה אוחיון נציג חב"ד בעיריה, לראש העיר מר אילן שוחט, לרב אליעזר לזר חבר מועצת העיר, לבנק לאומי – גב' אתי עמר.









































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.