• עלון 'עלמה פרינסס' – 17 – חודש מנחם אב

    3 | הצג גלריה

    החודש בעלון: *תזונה טובה ומעבר* - בשנים האחרונות המזון הבריא הפך להיות נושא שיחה עיקרי, אבל לנו - כיהודים, ניתן תפריט מיוחד עוד יותר. מדוע אוכלים כשר, מה הקשר לנשים, כיצד המזון משפיע על התודעה שלנו והאם יש קשר לחינוך? * *שומרת בעוז* - בתיה הוגלתה עם משפחתה למחנה עבודה בסיביר, אבל גם שם, בזכות התעקשותה היא הצליחה לשמור כשרות באמצעות ניסים גלויים * *זוגיות על הפרק* - 8 טיפים מנצחים מאת *יועץ הנישואין גיל ברק* שיעזרו לכם להעצים ולשפר את חיי הזוגיות. *מומלץ!* • לעלון המלא

    כל אחת שליחה!
     
    "אנו חיים בתקופהשללא עזרה פעילה של האישה בהפצת והחדרת התורה והמצוות בחיי היום יום אין עמנו יכול להתקדם אל המנוחה ואל הנחלה שהבטיח לנו הקדוש ברוך הוא… תפקידה של כל אישה יהודייה לעשות לא רק למען ביתהאלא גם למען כל בתי ישראל שבאפשרותה להגיע אליהםשכל בית יהודי יהיה ספוג אווירה יהודית.“ (לפי דברי הרבי)

    לפעמים אנו מאוד רוצות לדבר ולהסביר לאישה על מעמד האישה לפי דברי הרבי.                      מה התפקידים שלה בעולםאיך היא תגיע לאושר האמיתי, במה חשוב להשקיע ואיך זה מוביל לגאולה וכו'. בקיצור – להשפיע עליה.

    אבל לא תמיד יש לנו מספיק זמן. המפגש שלנו עם האישה בנש"ק או בהזדמניות לא מתוכננות כמו קניות וסידורים, הוא קצר ולא מספיק. לכן הדרך שלנו היא לעשות משהו שיעשה פעולה נמשכת – מעבר לחלוקת נרות שבת או לאמירת 'שלום'. והדרך הכי פשוטה ונוחה לעשות זאת היא לתת להם עלון קליל עם תוכן חב"די מושקע.

    וכשנותנים, ובמיוחד לאישה – חשוב שזה יהיה תוכן שמתאים לנשים, בשפה קלילה המתאימה לרמה שלהן ובעיצוב נשי ומושךבדיוק בשביל זה אנו מציעים לכן את עלון 'עלמה' שמושקע מאוד גם בתוכן וגם בעיצוב.  העלון במסגרת של ארגון נשי חב"ד בארה"ק, בתאום עם צא"ח ועובר הגהה של וועדה רוחנית מיוחדת וכן בהסכמת בית דין רבני חב"ד.

    בזכות נשים עתידין להגאלזכות שהיא חובה. כך מביאים גאולה!

    * להשיג במשרד צא”ח,לאה – 073-2480711 . לפרטים נוספים: 054-2205745





    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.