• חשבון נפש אמיתי • גרפולוגיה חסידית

    2 | הצג גלריה

    אדם צריך להכיר את עצמו טוב טוב בשביל לעשות חשבון נפש אמיתי. אחת הדרכים להכיר את עצמינו באמת היא דרך הגרפולוגיה. באמצעות ניתוח כתב היד ניתן לחדור עמוק אל תוך הנפש ולקבל תמונת מצב עכשווית,לשרטט קווי אופי הכוללים כישורים, נקודות חוזק וקושי, ועוד ועוד... כך נוכל לעבוד את ה' בכל כוחות נפשינו • רונית סטודניץ מנתחת כתב יד באווירת חודש אלול • לקריאה

    אנו בשלהי חודש אלול, חודש של חשבון נפש וכל אחת חושבת בימים אלו איך לתקן את שעבר עליה במשך השנה.
    כולנו מנסות לתקן את המחשבה, דיבור ומעשה שלנו, בודקות כמה השתמשנו בעניני העולם למטרת קדושה, כמה עסקנו בהפצת המעיינות, כמה ייחלנו והשתדלנו להביא את המשיח בפועל ממש.

    אך בשביל לעשות חשבון נפש אמיתי צריך לדעת למה באמת אנחנו מסוגלים, איזה כוחות קיבלנו מהקב"ה, איזה מתנות יש לנו להעניק לעולם, איזה מידות עלינו לתקן ומה תוקע אותנו מלהתקדם.

    במילים אחרות, אדם צריך להכיר את עצמו טוב טוב בשביל לעשות חשבון נפש אמיתי.

    אחת הדרכים להכיר את עצמינו באמת היא דרך הגרפולוגיה. באמצעות ניתוח כתב היד ניתן לחדור עמוק אל תוך הנפש ולקבל תמונת מצב עכשווית,לשרטט קווי אופי הכוללים כישורים, נקודות חוזק וקושי, ועוד ועוד… כך נוכל לעבוד את ה' בכל כוחות נפשינו.

    ועכשיו נעבור לדוגמא מהשטח. הפעם נדגים כמה סימנים לכישורים שונים מאישה בת 47,
    בכתב שלפנינו הכותבת התברכה בכישורים הבאים (רשימה חלקית):
    הכתב הגדול מראה על אהבה להופעה בפני קהל, הזווית הישרה של האותיות מראה על נטיה למקצועות ריאליים והלחץ החזק שבו נכתב הטקסט מראה על הרבה מרץ פנימי. האותיות הכתובות בצורה מלאה, עגולה ומועשרת מצביעים על כישרון אומנותי, טוב טעם וחוש למוזיקה. כמו כן הכותבת התברכה ביכולת ריכוז ודיוק..



    שיהיה לכולנו עבודה נעימה והצלחה רבה בגילוי הכוחות שלנו והוצאתם מן הכח אל הפועל.
    __
    חשוב מאוד– על מנת לאבחן כתב יד יש לעשות מכלול מכל הסימנים הגרפולוגיים ולא להסתפק בסימן אחד.

    לאבחון כתבי יד וציורים – רונית סטודניץ, [email protected]

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.