• כנס שנתי מוצלח לנשי חב"ד הצעירות בני ברק

    6 | הצג גלריה

    במשך השנה כולה נהנות נשות חב"ד הצעירות בעיר משיעורים, סדנאות, סדרות והתוועדויות, וכל מפגש הוא מרתק ומפנק, מושקע בתוכן ובצורה. הכנס השנתי של נשי חב"ד הצעירות בבני ברק, הוא אירוע השיא לו מצפות נשים רבות, גולת הכותרת של שנת פעילות תוססת • לדיווח ותמונות

    במשך השנה כולה נהנות נשות חב"ד הצעירות בעיר משיעורים, סדנאות, סדרות והתוועדויות, וכל מפגש הוא מרתק ומפנק, מושקע בתוכן ובצורה. הכנס השנתי של נשי חב"ד הצעירות בבני ברק, הוא אירוע השיא לו מצפות נשים רבות, גולת הכותרת של שנת פעילות תוססת.

    כמו בשנים האחרונות, גם השנה, הודות לשיתוף הפעולה עם מכון 'צופיה הליכות ביתה' לטהרת המשפחה שע"י ארגון נשי ובנות חב"ד הארצי, נהנו הנשים מכנס משודרג ומושקע במיוחד.

    הכנס המדהים, בסימן 'את מדליקה את האור', התקיים בראש חודש אדר א'. הנשים הרבות נאספו מכל קצווי העיר ואף מחוצה לה. המשתתפות נהנו ממפגש וכיבוד חלבי מפנק מבית 'דארלינג', לצד תכנית עשירה, מרגשת ובלתי נשכחת.

    הערב נפתח במראות קודש מהרבי בנושא השמחה. אורחת הערב, גב' מרים סברדלוב מניו יורק, התוועדה עם הנשים בסגנונה הייחודי והסוחף, ושיתפה בסיפורים מאלפים על הרבנית חיה מושקא ע"ה, ובחוויותיה האישיות במפגשים עם הרבנית הצדקנית, לצד תובנות להארת הבית בחיות ובשמחה.

    "אור בשניים" – הרצאה ייחודית שהועברה כדיאלוג בין בני הזוג עמית ודנה כץ, ריגשה את היושבות בקהל ונגעה עמוק בלבבות. השיתוף האישי בהתמודדות הזוגית, כאשר אחד מבני הזוג חזר בתשובה והשנייה לא, מילאו את הנשים בהשראה ובכוחות לבניית הבית, באומץ, בהתמסרות ובנתינה.

    הכנס המיוחד היה עשיר וגדוש, אך הנשים נשארו מרותקות ולא רצו לעזוב…

    הכנס נחתם בקבלת החלטות טובות – 'המעשה הוא העיקר'.

    הנשים יצאו מן הכנס מאושרות ומחוזקות, מלאות בכוחות, כלים ועוצמות.

    התודה והברכה למכון "צופיה הליכות ביתה" על שיתוף הפעולה, תודה רבה לנשים הרבות שהתמסרו ולקחו חלק בארגון ערב זה, ותודה מיוחדת לתורמות לטובת הפעילות במשך השנה כולה.

     







    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.