• הודעה חשובה לבנות הטסות לרבי לתשרי

    הגדלה

    חודש החגים בפתח ובארגון "אש"ל - הכנסת אורחים" עסוקים בהכנות קדחתניות לקראת הגעתם של אלפי האורחים והאורחות, לשהות בחצרות קדשנו בחודש החגים. כחלק מתהליך הייעול והשיפור, הוחלט לשדרג השנה את מערך הלינה של האורחות, ולדאוג למקומות לינה בדירות מסודרות ומאובזרות, קרוב ככל הניתן ל770 • לכל הפרטים

    חודש החגים בפתח ובארגון "אש"ל – הכנסת אורחים" עסוקים בהכנות קדחתניות לקראת הגעתם של אלפי האורחים והאורחות, לשהות בחצרות קדשנו בחודש החגים. כחלק מתהליך הייעול והשיפור, הוחלט לשדרג השנה את מערך הלינה של האורחות, ולדאוג למקומות לינה בדירות מסודרות ומאובזרות, קרוב ככל הניתן ל770, זאת על מנת להעניק לבנות חוויה רוחנית וגשמית מעולה, ובכדי למנוע שוטטות מיותרת ברחבי השכונה.

    על מנת לאפשר זאת, יפעל כל מערך הלינה של הבנות, בשיתוף עם חברת Crown Guest, שהחלה לפעול לפני שנתיים בשיתוף עם המחלקה לזוגות ואברכים, ורשמה הצלחה גדולה בשדרוג מערך הלינה כולו.

    חשוב לציין כי השנה לא תתאפשר לינה שלא ברישום מוקדם דרך החברה, וכל מערך הלינה של הבנות באש"ל יופעל אך ורק דרך החברה. מהחברה נמסר כי מספר המקומות מוגבל, והרישום נעשה בשיטת "כל הקודם – זוכה".

    בנות המעוניינות להתארגן בקבוצה של בין 10 ל 20 טסות, נא לפנות באימייל: [email protected]

    לפרטים והרשמה לחצי כאן

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. חני
      ג׳ בתשרי ה׳תש״פ (02/10/2019) בשעה 21:52

      איזה כיף למי שטסה השנה!!!

    2. חני
      כ״ט באלול ה׳תשע״ט (29/09/2019) בשעה 13:17

      החברה אומרת שהקישור לרישום המצורף פה לא קשור אליה צרך להירשם אצלם בנפרד… אפשר הסבר?? למה צריך להירשם ב2 קישורים?

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.