• ערב חנוכה • חיפה

    16 | הצג גלריה

    בנר שני של חנוכה (שני) גדשו את אולם מתנ"ס 'גור' בחיפה למעלה מ150 נשים מכל גווני הקשת: דתיות, נשים שאינם שומרות תומ"צ לעת עתה וחרדיות אשר התאספו לערב חינוך מיוחד עבורן. שאורגן על ידי הרב גלעד גודס מנהל גני חב"ד הדר ומשלוחי הרבי שליט"א לנווה גאולה עם זוגתו הגב' אביטל. באירוע השתתפו טובי הרבנים והמרצים- הרב דיסקין, הרב מענדל ווילשאנסקי, הרבנית דינה ווילשאנסקי, הגב' מלכי נפרסטק. • לדיווח המלא ולתמונות

    ב"ה

    בנר שני של חנוכה (שני) גדשו את אולם מתנ"ס 'גור' בחיפה למעלה מ150 נשים מכל גווני הקשת דתיות ושאינם שומרות תומ"צ לעת עתה לצד חרדיות אשר התאספו לערב חינוך מיוחד עבורן. שאורגן על ידי הרב גלעד גודס מנהל גני חב"ד הדר ומשלוחי הרבי שליט"א לנווה גאולה עם זוגתו הגב' אביטל.
    הרב דיסקין רב העיר קרית אתא ומלווה מוסדות חינוך 'הדר חיפה' נשא משא מיוחד 'איך הורים צריכים לחנך את עצמם בכדי לערוב לחינוך ילדיהם'.
     הרבנית דינה ווילשאנסקי מצפת הנחתה את הערב לצד מסרים חזקים בחינוך. ובהמשך גברת מלכי נפרסטק נתנה הרצאה מיוחדת ומחזקת על הערך העצמי הנכון של כל אחת בתור הורה לילדים.
    הזמרת לירון סולומון הנעימה את הערב והביאה לרוממות ושמחת חג החנוכה.
    הרב מענדל ווילשאנסקי רב קהילת נווה גאולה וראש הישיבה בחיפה. מסכם את האירוע בחשיבות  של הבאת הגאולה כאשר כל הורה מביא את אור חג החנוכה והחינוך למסירות נפש בביתו וילדיו וגורם להם להיות חלק פעיל בדור הגאולה.
    שיא הערב היה כשקמה אשה לא שומרת מצוות עד עתה והכריזה שהשתכנעה לשלוח את כל ילדיה לחינוך חב"ד במקום מגוריה בטירת הכרמל.




























    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.